זה רשמי: אבי אמסלם, סגן ראש העיר

זה רשמי: אבי אמסלם, סגן ראש העיר

מהערב זה רשמי, אבי אמסלם החליף בישיבת מועצת העיר את עמרם כנפו יו״ר סיעת ש״ס ב-2 העשורים האחרונים. כנפו שפרש מהמועצה לחופשה זמנית בעקבות הסתבכות בפלילים והתמודדות בחקירה מאוד מורכבת. כנפו לא התפטר ממועצת העיר כך שש״ס נותרה ללא סגן ראש עיר במשך מספר חודשים.

לפני שבוע ימים החליט ראש סיעת ש״ס אריה דרעי למנות באשדוד את מקורבו אבי אמסלם, כנפו שלא כ״כ אהב את ההחלטה עיכב את פיטוריו עד היום בבוקר, כנפו הבין ככל הנראה שלא שווה לא להסתבך עפ אריה דרעי והבוקר שיגר מכתב לראש עיריית אשדוד ד״ר לסרי בו הוא מכניס לתוקף את התפטרותו.

כנפו לא הגיע חישיבת המועצה להיפרד ושלח רק מכתב אותו הקריאה הגב׳ דינה בר אולפן:

ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי וממלא מקומו עו״ד גבריאל כנפו ברכו את הסגן היוצא עמרם כנפו והודו לו (שלא בפניו) על 20 שנים של עשייה ציבורית במועצת העיר. רבות דובר על אישיותו הפיקחית והמיוחדת ולא הוזכרו כלל הנסיבות שגרמו לעזיבתו ולפרישתו. חברת האופוזיציה הלן גלבר לא נשארה וחייבת ועקצה ברמיזות על החקירות ועל ההאשמות לכאורה שבגינן נאלץ לעזוב את החיים הפוליטיים.

WhatsApp-Image-2018-01-03-at-20.12.57

אבי אמסלם לעומת זאת נכנס בצורה חלקה וזכה לברכות מרגשות מצד הקואליציה והאופוזיציה. אמסלם גם קיבל באופן רשמי את הסמכויות של כנפו שהוקפאו מאז שפרש.

בלט בברכתו הייחודית היה מאיר בן סימון, הממונה על הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות וחבר הסיעה של אמסלם בברכה עמוקה וארוכה בה איחל בסגנונו הרהוט הצלחה לסגן החדש.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*