זה לא קרה. הפסד תשיעי למכבי אשדוד

זה לא קרה. הפסד תשיעי למכבי אשדוד

היו תקוות שמשהו יתפוצץ בעיר הדרומית, היו ציפיות שאשדוד יוצאת למסע היחלצות אך כגודל הציפיות כל גודל האכזבה.

20 הפרש, זה מה שהיה כתוב על לוח התוצאות בסיום 40 הדקות, שוב אחרי מחצית ראשונה צמודה ומלאה במהפכים לא מצליחה אשדוד להחזיק מעמד יותר מחצי משחק.

אילת עלתה לרבע השלישי ולריצת 2:14 בין סוף הרבע השני לתחילת השלישי ושברה את רוחה של אשדוד שכבר סוחבת 9 מחזורים של תסביך נפשי.

הדרומיים בתכלת ניטרלו את אלייז'ה ג'ונסון, השיגו יתרון משמעותי מתחת לסלים באדיבותו של אריק תומפסון שרשם דאבל-דאבל וקיבלו ערב קליעה מצוין מרפי מנקו שהיה המצטיין במשחק. פרט אליהם, קיבל אלפסי תרומה נאה מהספסל של זיו בן צבי שניהל את המשחק היטב, ג'ף גריי שהיה שותף לבריחה עם קליעות מבחוץ וכמובן יהונתן שולדבראנד שלהט ברבע הרביעי עם 16 נקודות ב-6 מ-7 מהשדה.

באשדוד, ליאור אליהו ממשיך לתת תנובות לא פרופורציונאליות למעמדו עם 10 נקודות בלבד וכשאלכס צ׳וברביץ׳ הוא הקלע המצטיין של הקבוצה מביני עניין יכולים להבין מהר מאוד עד כמה אטרקטיבית הקבוצה בימים אלו.

אין ספק שהזרקור חוזר מהר מאוד לאיש שבנה את קבוצת החלומות, בראד גרינברג, אפילו לו הקרדיט מתחיל להיגמר רק שהבעיה שלאף מאמן אין סיכוי טוב יותר להצליח עם החבורה שלובשת צהוב, וקבוצה שלמה אי אפשר להחליף רק בתום העונה. נותר רק לחכות לאיזו ליגה מצטרך לבצע התאמות.

אשדוד ממשיכה לטפח את השיא השלילי עם 9 הפסדים וניצחון בודד, בשבוע הבא תגיע באר שבע להיכל לאחד המשחקים הקריטיים עבור אשדוד, משחק על 4 נקודות שהפסד בו יכול להתברר בסוף העונה כמסמר האחרון לירידה.

(צילום: רז גליל – מנהלת הליגה)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*