ועכשיו-גני ים!

ועכשיו-גני ים!

לאחר שבישרו ד״ר לסרי וסגניתו שרון מרק על ביהס טבע-ים ייחודי בארץ, יצאו לדרך השבוע גם ״גני ים״ אשר מהווים חוליה נוספת של למידה  מבוססת ים לאורך כלל הרצף החינוכי. התהליך כולו יתועד ויפורסם ברשת החברתית בעמוד ״קהילת גני ים אשדוד״ ויהיה פתוח לכלל הציבור

13 מנהלות גני עירייה הממוקמים בסמיכות לחופי אשדוד נבחרו להוביל את ״קהילת גני ים אשדוד״ במסגרת מסע לימודי וסביבתי אשר יכלול השתלמות וחקר עולם הים אשר החל אתמול במרכז ״הדולפין והים״. את ההשתלמות מובילים שותפים לפעילות העירונית הסביבתית במינהל החינוך לאורך השנים- איגוד ערים לאיכות הסביבה, מרכז פסגה, מחמל״י, נמל אשדוד ומשרד החינוך.

לראשונה, המסע הלימודי יתועד על ידי מנחי ההשתלמות ומנהלות הגנים בקבוצת פייסבוק חדשה ״קהילת גני ים אשדוד״ אשר תהיה פתוחה לכלל הציבור לשותפות ושיתוף מידע, כחלק מחזון סגנית רהע והממונה על הגיל הרך, שרון מרק.

מרק ומיכל שהם מנהלת מחלקת גני הילדים בעיר מציינות כי בין מטרות ההשתלמות פיתוח משותף של כלים חדשניים להוראה וחוויה משמעותית לילדי הגנים כחלק מחינוך יער אשר בו הילד מרגיש בטבע כבבית, ומודות למרב יגר מאיגוד ערים ולרפאלה בביש ממרכז הדולפין והים על הובלת התהליך הייחודי והמקצועי למען הסביבה ודור העתיד.

ד״ר ענת רוזן מנכל איגוד ערים לאיכות הסביבה: ״גני ים הוא מיזם חדש ומרתק בעיר אשדוד ואין לי ספק כי הגנים שהצטרפו לתהליך יוצאים לדרך חינוכית מרתקת. איגוד ערים לאיכות הסביבה הוא שותף מרכזי בהובלת התהליך והמיזם יצא לדרך אחרי תקופה ארוכה ומאומצת של עבודה על הנושא. אנו נרגשים ושמחים על כך שילדי אשדוד זוכים לחינוך סביבתי חדשני מהמובילים בארץ!״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*