וילונות – הרבה יותר מאמצעי הצללה

וילונות – הרבה יותר מאמצעי הצללה

אם פעם נהוג היה לחשוב כי תפקידו של הוילון "להיות יפה ולשתוק" או שאולי להסתיר או למגן מפני קרני השמש שהרי היום עולים יותר ויותר יתרונות שהם הסיבה העיקרית לבחירתו בסופו של יום.

נכון להיום יותר ויותר אנשים פרטיים ובעלי עסקים כבר הבינו את הפוטנציאל הגלום בבחירת הוילון וממצב של הזזה ידנית הוא תופס מקום מכובד ביותר ומאפשר הפעלתו והשגת כל היתרונות בלחיצת כפתור אחת.

רוצים לדבר על שימוש בוילון חכם שיודע לשמש יותר מאמצעי הצללה? הנה כמה דברים שאולי יעניינו אתכם לפני שאתם נפטרים מהוילון הישן ומחליפים אותו באחד משודרג יותר.

וילונות חשמליים – זה חכם יותר?

אין כמו להגיע לאחר יום עבודה או ליום עבודה להתרווח על הכיסא ובלחיצת כפתור אחת לשנע וילונות החדשים בדיוק למצב הנכון ביותר עבורכם. לא עוד תקיעות או מאמץ יתר, לא כשיש לכם וילון או כמה וילונות המופעלים על ידי שלט רחוק ששולט על הדברים ומחליט איך ומה בדיוק יעשה הוילון או הוילונות החדשים עבורכם.

וילונות חכמים וחשמליים הם וילונות שניתן להניע ולתפעל בקלות והכול ישירות מהכיסא או הכורסא עליה אתם מתרווחים ברגעים אלו. המנוע נסתר, זמן הטעינה מהיר והתוצאה? וילונות שהם הרבה מעבר להצללה.

וילונות מעוצבים – כל היתרונות בוילון אחד  

לצד התרומה העיצובית וההצללה המושלמת וילונות איכות יכולים בהחלט לשנות את נראות המשרד או הבית והתוצאה הרבה יותר לקוחות ותחושה סופר ביתית. כן, באמצעות וילונות ניתן לעשות הרבה מעבר להצללה וזה בא לידי ביטוי בפריט אחד שיכול לשנות ולתרום ליוקרת הבית בצעד אחד.

אם אתם בוחרים וילונות המתאימים לחלל הרצוי אין ספק שאתם בדרך הנכונה, כיום תוכלו למצוא לא מעט אפשרויות של וילונות מיוחדים ולצור את האווירה המדויקת ביותר לעיצוב הבית או המשרד בשלמות המרבית.

בגדול בעת בחירת וילונות לצרכי הצללה חשוב לשים על הפרק גם את עניין הצבעים, הסגנון והתחשבות באריחים קיימים לרבות טפטים. דוגלים במשפט less is more? כשזה מדבר על וילונות אל תשכחו את הגודל, את המראה הסופי ואת השימושים הנכונים.

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון קשור בהסתכלות מעמיקה על החלל עצמו, מה צבעו? במידה ומדובר בצבע אחיד, הוילון הצבעוני ישתלב נהדר, אבל אם החלל שלכם מלא בצבעים, פרחים וכל השאר, אולי כדאי לבחור דווקא את הוילון בעל הגוון האחיד.

בסיכומו של דבר, כיום ניתן למצוא עולם שלם של וילונות שמזמן רוב עיסוקו אינו קשור רק בעניין העיצוב אלא מספק ערך מוסף גם בשימושים שהם הרבה מעבר להצללה. מחפשים את הוילון או וילונות המתאימים? אל תשכחו להתאים אותם לא רק על פי יכולת ההצללה אלא גם לצד התחשבות במרכיבים כמו מיקום, גודל החלל הרצוי, צורתו והאביזרים העוטפים אותו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*