"כאל" תאמץ את ארגון העסקים באשדוד

"כאל" תאמץ את ארגון העסקים באשדוד

אם אתם בעלי עסק קטן באשדוד ומחייבים בכרטיס אשראי יש לנו בשורה מצויינת עבורכם. חברת האשראי "כאל" הגיעה להסכם עם ארגון העסקים העירוני באשדוד וחתמה עם מובילי הארגון דוד קקון ואושרי ניזרי על הסכם שיתוף פעולה, ההסכם יכלול בין היתר עמלת סליקה אטרקטיבית במיוחד ואחידה עבור כל בעלי העסקים שיצטרפו לארגון.

בנוסף, חברת כאל תעניק סל שירותים מתקדמים (ארגז כלים) שיוכל לסייע לעסקים הקטנים באשדוד לצמוח ולהצליח לדוגמא:

  1. שיטת זיכוי מותאמת לעסק – זיכוי יומי/שבועי/חודשי (כולל ניכיון תשלומים) בעלות נמוכה. מסייע בשיפור תזרים והסדר לעסק.
  2. מסגרת אשראי חוץ בנקאית (הלוואה גמישה לכל מטרה)
  3. הטבת פרסום "כאל לידך"
  4. הכל במקום 1 – אפשרות לקבל את כלל הכרטיסים במועד זיכוי אחד, כולל כרטיסי דביט/ דיירקט (גם סדר וגם חסכון עמלות שורה בבנק)
  5. שירותים דיגיטליים מתקדמים – אפליקציה לבירור יתרה, ביטול עסקה, מידע שיווקי, מקדמות ועוד… בנוסף שירותי SMS בכל הכחשת עסקה

אלעד שלף, מנהל מרחב דרום נפגש היום עם הנציגים האשדודים והביע את נכונותו למהלך, אלעד התרשם מהתכנית הכוללת והבטיח לתת יד וכתף גם בהשתלמויות, ימי עיון ועוד… ולסייע בכל אשר ניתן.

650-פנימי

קקון וניזרי עם אלעד שלף, מנהל מרחב דרום של ויזה כאל

דוד קקון: ״ראשית אני מודה לאלעד על הרצון להרתם לטובת העסקים הקטנים בעיר אשדוד, לא מובן מאליו לעשות את המאמצים שנעשו פה והאמון שניתן בנו. אני קורא לכל בעלי העסקים הקטנים באשדוד, זוהי רק סנונית ראשונה ממהלך כולל שיאחד את העסקים הקטנים ככח קניה וכח מחאה."כאל" פתחה עבורנו את השער הראשי ומבטיחה שירות שמקבלים עסקים עם מחזורים גבוהים גם לעסקים הקטנים, לדור הצעיר שעושה את צעדיו הראשונים בעולם העסקי״

אושרי ניזרי: ״מלבד הנושא הפיננסי התכנית הגדולה היא לייצר קהילה עסקית מקומית תומכת, החלפת ידע וטיפול בבעיות משותפות, לכולנו. כל עסק שיצטרף יגדיל את כוחנו ויגבה אותנו במהלכים הבאים,"כאל" היא דוגמא מצויינת לגופי ענק שרוצים להתחבר ולסייע לדור הצעיר ולעולם העסקים הקטנים.

נכון להיום הצטרפו מעל ל-30 עסקים וזה בפעילות של השניים מתחת לרדאר. בימים הקרובים יוגבר השיווק ו-100 העסקים הראשונים שיצטרפו ויתמכו בארגון ששוקד בימים על הקמתו כעמותה ללא מטרות רווח יהנה משלל השירותים ללא תשלום בשנה הראשונה.

ארגון העסקים באשדוד הוא הראשון מסוגו בישראל, הוא מכוון גבוה גם לתרבות הפנאי והתרבות של בעלי העסקים ומתכוון להשיג עבורם מגוון הטבות עליהם ידווח הארגון בקרוב.

כאמור, 100 העסקים הראשונים שירשמו לארגון ויקחו חלק פעיל יהנו מהשירותים של הארגון ללא תשלום או התחייבות.

להרשמה: ליחצו כאן 

לדף הפייסבוק: ליחצו כאן

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

2 תגובות

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*