ווינרים בצהוב: ניצחון 74-72 מרשים למכבי אשדוד בהרצליה

ווינרים בצהוב: ניצחון 74-72 מרשים למכבי אשדוד בהרצליה

למרות הפרשי הניצחונות\הפסדים עמם הגיעו מכבי אשדוד\באר טוביה ובני הרצליה הערב(חמישי) לאולם "היובל" (14-9 לטובת אשדוד) ו(14-9 לרעת השרוניים), נדמה היה כי הדולפינים ממש לא פייבוריטים. אשדוד הגיעה ללא שני זרים, קמרון לונג וג'ראלד לי, ומול הרצליה שרק לפני ארבעה ימים ניצחה את הפועל ירושלים במשחק חוץ, היה סיכוי סביר שרצף הניצחונות של אשדוד ייעצר.

אלא שהעונה מכבי אשדוד לא מפסיקה להדהים בכל פעם מחדש. גם בחיסרון של שחקנים משמעותיים, הוליכה אשדוד כמעט לאורך כל המשחק, ולאחר קרב צמוד, השכילה לנצח בפעם השנייה בתוך שבוע את הרצליה של אריק שיבק בחוץ, עם 74-72 בסיום.

מקאולין-נצ

אז מה קורה כאשר אתה משחק עם שני זרים בלבד? יהיו אלה שייקחו את המושכות עליהם. אדם אריאל, גיל אמיתי ומעל כולם, נמרוד לוי, קלעו בספרות כפולות, ולפרקים כשהצהובים שיחקו עם חמישייה ישראלית על הפרקט, אשדוד שמרה נהדר ותסכלה פעם אחר פעם את המארחת.

אם כך, מכבי אשדוד משיגה ניצחון ליגה שישי ברציפות כשהיא ממשיכה להתבסס במקום השלישי בטבלה, ולאור העובדה שהפועל תל אביב והפועל אילת הפסידו אף הן הערב, הדולפינים פותחים פער של ארבעה משחקים מהמקום החמישי בטבלה, הישג פשוט מדהים!

כבר ביום ראשון אשדוד תארח את נולעת הטבלה ממכבי חיפה, מתוך מטרה להמשיך את המומנטום האדיר. יאללה מכבי!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*