והכל בגלל בורג

והכל בגלל בורג

אחרי 9 שנים בליגת העל אירוע נדיר של סל שהחליט למרוד דווקא ברגע הלא נכון – כמה שניות לפני שריקת המשחק. הכל היה מוכן לאירוע ספורט בו מכבי אשדוד באר טוביה היתה  אמורה לארח את הפועל ירושלים בהיכל הקריה, הקבוצות עלו לחימום ואיש לא תאר לעצמו שמשהו עלול להשתבש.

שחקן הפועל ירושלים שהחליט להטביע ולהיתלות על הסל, לא אירוע נדיר בליגת העל הצליח לגרום לטבעת הסל להתעקם, מכאן החלה הסאגה של ניסיונות תיקון בלתי מוצלחים שגרמו בסופו של ערב לדחיית המשחק.

מדוברות הקבוצה נמסר:

הערב נדחה משחקה של מכבי אשדוד באר טוביה נגד הפועל ירושלים בעקבות תקלה טכנית בסל המזרחי באולם הקריה. אשדוד הגיעה למשחק כששני הסלים תקינים והקבוצות אף עלו לחימום מקדים למשחק.
ככל הנראה, כחלק מאימון החימום אחד משחקניה של ירושלים נתלה על טבעת הסל ושבר את אחד הברגים.
הגישה לברגים והחלפת הטבעת ארכה זמן רב וללא הצלחה. לאור החלופה הלא בטיחותית של משחק בסלים תלויי תקרה הוחלט לדחות את המשחק. וזאת כדי לשמור על בטיחות השחקנים.
הנהלת מכבי אשדוד מצרה על האירוע החריג ועל עוגמת הנפש שנגרמה לקהל האוהדים, הצהובים והאדומים.
רשות הספורט העירונית רכשה סל חדש נוסף שישמש כגיבוי אם מקרה כזה יחזור חלילה.
מחר בבוקר יתוקן הסל ע"י חברה המתמחה בעניין.
אוהדי הפועל ירושלים ייכנסו למשחק הבא ללא תשלום ובנוסף תקצה רשות הספורט העירונית 2 אוטובוסים ללא תשלום כפיצוי על עוגמת הנפש לאוהדי הפועל ירושלים. מדובר בתקלה נדירה שלא היה ניתן לצפות לה.

בהפועל ירושלים הבינו שאין פה כוונת מכוון וכי מדובר באירוע נדיר שיכול לקרות לכל קבוצה בכל רגע נתון ויתרו על הרעיון לתבוע ניצחון טכני והסתפקו במשחק חוזר במועד אחר.

אשדוד כפי שצויין תפצה את האוהדים וכבר רכשה סל רזרווי נוסף על כל מקרה שלא יבוא.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*