ובמקום הראשון: מכבי אשדוד\באר טוביה!!

ובמקום הראשון: מכבי אשדוד\באר טוביה!!

מה לא נאמר כבר העונה על מכבי אשדוד\באר טוביה ומאמנם בראד גרינברג? עונת השיא של ה"דולפינים" המשיכה הערב( שבת) כשלראשונה בהיסטוריה, זכתה אשדוד לנצח באולם החדש בחולון, את הסגולים של דן שמיר, ואף טיילה לניצחון שמיני ברציפות עם 89-76 מרשים ונהדר.

אל המשחק הערב אשדוד הגיעה עם לא מעט ביטחון, חוץ מ-7 הניצחונות שקדמו לכך, ג'ראלד לי חזר אל הפרקט וחזר בענק עם לא פחות מ20 נקודות ונבחר לשחקן המצטיין, כמוהו אגב גם קמרון לונג שחזר לפיט מלא.

חולון מצידה הפסידה בשלושה מתוך ארבעת משחקי הליגה האחרונים, וידעה כי הפסד הערב ייצור כדור שלג ענק כשנכנסים ממש ליישורת האחרונה של הליגה.

כבר מהרבע הראשון נראה היה לאן המטוטלת תפנה. אשדוד אמנם לא דייקה מעבר לקשת בהתחלה, אך גם המארחת לא, ומי שלקח את העניינים לידיים היה לי, שביחד עם חבריו קטפו הערב 19 כדורים חוזרים בהתקפה.

הרבע השני החל בסערה עבור הצהובים של גרינברג, כשאדם אריאל הקפטן, אקס חולון, ירה מהשלוש בצוותא עם סק הנרי וקמרון לונג, ולאחר מחצית ראשונה, לוח התוצאות הראה על 48-33 לאשדוד!

לאורך כל החצי השני אשדוד לא הורידה את הרגל מהגז, ו שמרה על יתרון-דו ספרתי, כשהפרש השיא הגיע ל19, ובסיום 89-76 וניצחון שמיני ברציפות כאמור.
ביום ראשון הבא תגיע מכבי תל אביב להיכל, לקרב על ראשות הליגה, מה שבטוח… יהיה לוהט!! שבוע טוב ויאללה מכבי!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*