התיירות באשדוד דוהרת קדימה

התיירות באשדוד דוהרת קדימה

בשורה גדולה לאשדוד ולתושביה. שני בתי מלון מרשת הילטון העולמית, ייבנו באשדוד וצפויים להיפתח כבר בינואר 2022. מנכ"ל הרשת שהתארח אתמול באשדוד שמח לפגוש את ראש העיר וסגנו ולשמוע מהם על תכניות התיירות של אשדוד. שנה טובה ומוצלחת.

ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי וסגן ראש העיר אינג' שמעון כצנלסון אירחו אתמול את מנכ"ל רשת המלונות הילטון העולמית מר אלן מנטין והודו לו על האמון שהרשת נותנת לעיר אשדוד ועל הבחירה להקים בה שני מלונות חדשים.

המנכ"ל מנטין הגיע במיוחד לאשדוד על מנת לראות מקרוב את העבודות שכבר החלו בחוף לידו ולפגוש את ראש העיר וסגנו על מנת להביע את הערכתו לעיר ולצעדים המשמעותיים שהיא עושה בקידום ענף התיירות בעיר. אגב כך הוא השתתף בטקס הנחת אבן פינה לאגם המרינה שהתקיים אתמול ושמע על התוכנית התיירותית המשתלבת במתחם המרינה.

ד"ר לסרי כבר הציג את חזון התיירות של אשדוד כמה פעמים ובשנים האחרונות ניתן לזהות את פניה החדשות של רצועת החוף, עם הטיילת החדשה ההולכת ונבנית ומייצרת הסדרה מתאימה לחוף כך שתאפשר בנייה ושילוב של אטרקציות תיירותיות לאורכה.

הילטון העולמית בחרה באשדוד משום שהיא מזהה את הפוטנציאל של עיר חוף גדלה ומתפתחת, הנמצאת על אם הדרך של כביש החוף. מיקומה הגיאוגרפי של אשדוד והעובדה שהיא משמשת כעיר נמל היכולה לקלוט כל אוניית נוסעים, מציבה אותה כעיר בעלת פוטנציאל מובטח.

הילטון תבנה כאן שני מלונות בהיקף של 244 חדרים ואלו צפויים להיפתח בינואר 2022. לא מדובר במרחק זמן גדול כך שאל שני בתי המלון החדשים באשדוד יתווספו כעת עוד שני מלונות מהרשת הגדולה בעולם. "מדובר בבשורה של ממש עם הקמה של 244 חדרי מלון חדשים בעיר, יחד עם אטרקציות ופרויקטים עשירים בתרבות ובקולינריה ייחודית השמים את אשדוד על המפה והופכים אותה לדומיננטית ומובילה בתיירות הארצית" כותב ראש העיר בפוסט שהעלה תוך שהוא מביע תודה לאלן מנטין, מנהל רשת הילטון העולמית, ליזמים קובי אברהמי ואיל בן יוסף ולשמעון כצנלסון סגן ראש העיר.

צילום: רונן נג'אתי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*