השתלת שיער בטורקיה: למה הם כל כך פופולריים?

השתלת שיער בטורקיה: למה הם כל כך פופולריים?

תיירות רפואית פופולרית כבר במשך שנים, אבל למה תיירות השתלת שיער בטורקיה הפכה להיות כל כך פופולרית בשנים האחרונות? ובכן, אם אתם מחפשים טיפולים שזמינים במחירים סבירים, טורקיה היא המקום שאתם מחפשים לעבור בו את הטיפול.

מוכנים להזמין את כרטיס הטיסה שלכם? בשנת 2014 בוצעו טיפולי השתלת שיער בטורקיה בשווי כולל של מיליארד דולר. נתון זה מציב את המדינה כמובילה העיקרית בעולם מבחינת היעדים לטיפולי שיקום שיער.

מהי השתלת שיער?

כמו כל טיפול אחר של השתלה, השתלת שיער כוללת אזור תורם ואזור שמקבל את ההתרמה. כשזה מגיע להשתלות שיער, התורם והמקבל הם מקור אחד. כן. אתם תורמים לעצמכם את השיער הדרוש להשתלה.

ברוב המקרים, זה אומר שניתוחי השתלת שיער בטורקיה הם בטוחים ויעילים יותר מאשר סוגים אחרים של השתלות דרסטיות יותר, מכיוון שיש רק מטופל אחד שמעורב בהליך, ולתורם ולמקבל יש התאמה מדויקת.

רקמת הקרקפת בראש שעדיין מסוגלת לשאת זקיקי שיער, מוסרת ומועברת לחלק הקרקפת שזקוק להשתלת השיער.

מה קורה במהלך טיפול השתלת שיער בטורקיה?

כירורג פלסטי או מנתח דרמטולוגי מחטאים את הקרקפת ומזריקים חומר הרדמה כדי להרדים את האזור התורם, כלומר, החלק האחורי של הראש, כהכנה לניתוח השתלת השיער שלכם. לאחר מכן, הרופא ממשיך באחת משתי שיטות, תלוי בשיטת ההשתלה שנבחרה.

שיטת FUT, ניתוח רצועת יחידה פוליקולרית, או השתלת יחידה פוליקולרית

המנתח מסיר רצועה באורך של עד עשרה סנטימטרים מגב הראש, האזור התורם. רצועה זו מונחת בצד והקרקפת באזור התורם נתפרת, והאזור מוסתר על ידי השיער שמקיף אותו. בהמשך, המנתח וצוותו מחלקים את רצועת הקרקפת שהוסרה לכדי שתלים.

שתלים אלו יכולים למנות בין חמש מאות או אלפיים זקיקים בודדים להשתלה בקרקפת באזור המיועד להשתלה. מספר השתלים משתנה על פי סוג השיער, איכותו וצבעו, כמו גם גודל האזור המקבל.

יש שיטה אחרת, שנקראת FUE, או חילוץ יחידה פוליקולרית

בשיטה זו, צוות המנתחים יתחיל בגילוח האזור התורם, בחלק האחורי של הקרקפת. בהמשך, המנתח מסיר את זקיקי השיער בזה אחר זה מהקרקפת החשופה. באזור המטופל נשארות נקודות קטנות, שמכוסות על ידי השיער מסביב.

האמת היא שהשתלת שיער לאזור שמקבל את ההתרמה זהה בשיטת FUE או FUT. לאחר הכנת השתלים, האזור בקרקפת שמקבל את השטים מחוטא, ולאחר מכן המנתח משתמש באזמל או מחט על מנת ליצור חריצים באזור המטופל.

בשלב הסופי, מתקבל קו שיער חדש

לאחר הכנת החריצים לביצוע השתלת השיער, כל שתל מוצב בנפרד בחריצים, על ידי הרופא או הצוות המקצועי. התהליך יכול להימשך שמונה שעות בשל הדיוק הדרוש.

זהו השלב האחרון של ניתוח השתלת שיער בטורקיה, לפני שהצוות הכירורגי עוטף את האזור המטופל ומכין את המטופל עם הנחיות לטיפול המעקב לאחר הניתוח.

התאוששות לאחר השתלת שיער בטורקיה

האזור בקרקפת שטופל, יכאב כנראה במשך יום לאחר ההליך, או למשך מספר ימים, בתקופת ההתאוששות. מסיבה זו, רופאים ומנתחים רושמים ברוב המקרים תרופות מסוימות שהמטופל יכול לקחת בימים הראשונים או בשבועות שלאחר הליך השתלת השיער.

התרופות כוללות תרופות נגד כאבים ומסייעות להתמודדות עם כאבים. אנטיביוטיקה מסייעת להדחת זיהום מאזור הניתוח, ותרופות אנטי דלקתיות שומרות על הנפיחות. ניתן לקבל מרשם למינוקסידיל או פינסטרייד, על מנת לשפר את הצמיחה המחודשת של השיער.

בחלק מהמקרים, המטופלים יכולים לשוב לשגרה לאחר מנוחה במשך מספר ימים בלבד, ורובם מבחינים בצמיחת שיער חדשה בתוך שנה לאחר ניתוח השתלת שיער בטורקיה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*