השתלות שיניים לשיפור איכות החיים

השתלות שיניים לשיפור איכות החיים

טיפולי השתלות ושיקום הפה באמצעות שתלים מאפשרים לכל אחד ואחת ליהנות מפתרון אסתטי, מתקדם וחדשני. ישראלים רבים סובלים משיניים חסרות בפה כתוצאה מהזנחה ארוכת שיניים, בגלל טיפולי שורש שנכשלו, מריקבון שיניים, מפגמים מולדים, מתאונות וטראומות שונות וכתוצאה ממחלות חניכיים חריפות ומשחיקה. בעבר נאלצנו להסתפק בתותבות, אך פתרון זה גרם לסבל רב בקרב מטופלים ולבעיות כמו כאבים כתוצאה משפשוף החניכיים, הצטברות שאריות מזון והתפתחות דלקות וזיהומים בעקבות כך, ותנודה של התותבות בזמן לעיסה. כיום, עם ההתקדמות בענף ההשתלות ושיקום הפה, ניתן ליהנות מתוצאות נפלאות ומפתרון קבוע לאובדן שיניים התורם לשיפור הדימוי העצמי ואיכות החיים.

לחייך בפה מלא

אם אתם סובלים משן חסרה או ממספר שיניים חסרות תוכלו כיום לפנות לרופא שיניים מומחה על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ולבחור בטיפול המתאים ביותר עבורכם. במידה ואתם חוששים מטיפולי שיניים והנכם סובלים מדנטופוביה, כדאי שתדעו כי אינכם לבד במערכה, וכי רבים חוששים בדיוק כמוכם מרופאי שיניים, ולכן הם נמנעים מטיפולים ומזניחים את הפה. יחד עם זאת, כדי ליהנות ממראה אסתטי ויפה, ומפה מלא בשיניים צחורות, אין מנוס מביקור אצל רופא השיניים, ולשמחתכם כיום ניתן במקרים מסוימים לבצע השתלות שיניים ביום אחד. עד לפני מספר שנים היה עליכם להמתין בין 3 ל- 6 חודשים מרגע עקירת השן עד לקליטה מלאה של השתל עליו יש להתקין כתר, כיוון שבמרבית המקרים נאלץ רופא השיניים להשתיל עצם באזור ההשתלה המיועד, לעתים נאלץ המטופל לעבור גם ניתוח להרמת הסינוס.

השתלות דנטליות ביום אחד

כיום, רופא שיניים מנוסה ומומחה להשתלות יכול להציע לכם טיפולים חדשניים כמו השתלות שיניים ביום אחד. כדי לקבוע מהי שיטת הטיפול המתאימה והנכונה ביותר עבורכם יש לעבור סדרת בדיקות, שאינה מלווה בכאבים, כמו סריקת טומוגרפיה ממוחשבת וסריקת CT כדי לאבחן במדויק את מבנה העצמות ולזהות את מיקום העצבים. אגב, ישנם יצרני שתלים דנטליים וחברות תוכנה מתקדמות המציעים תוכנה ייעודית לתכנון מקדים ומדויק של ההשתלה כדי להחדיר את השתלים בדיוק רב וללא סיבוכים או נזקים.

טיפול מתקדם לשיפור איכות החיים

טיפולי השתלה נועדו לשפר את איכות החיים שלכם ולאפשר לכם לחזק את הדימוי העצמי, ובעיקר ליהנות ממראה אסתטי ומרשים של פה מלא בשיניים. ישנם הרבה מיתוסים וסיפורים בנושא השתלות, לכן כדאי לדעת כי אם תבחרו רופא שיניים מוסמך ובעל ניסיון רב בתחום, תיהנו מטיפול מתקדם ובטוח. רופא שיניים מקצועי ומנוסה מבצע אבחון מדויק על מנת להציע לכם את הפתרונות המתאימים ביותר עבורכם, ולאחר תיאום צפיות ניתן להתחיל בשיקום הפה עם שתלים דנטליים בשיטה המכונה העמסה מיידית, שיטה שזכתה לשם השתלות שיניים ביום אחד. שיטה זו, אינה מתאימה לכל מטופל, אך היא חוסכת זמן, ומאפשרת ריפוי מהיר וחזרה לשגרה תוך זמן קצר.

למדריך להשתלות שיניים היכנסו לפה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*