השקעות נדל"ן – הדור הבא

השקעות נדל"ן – הדור הבא

שוק הנדל"ן המקומי הפך בשנים האחרונות לאחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים ביותר, כאשר יותר ויותר ישראלים משקיעים את מיטב כספם ברכישת נכסי נדל"ן כאלו ואחרים למטרות השקעה. כאשר מדברים על השקעות נדל"ן, מדברים בין היתר על השקעות נדל"ן למטרות השגת תשואה חודשית/שנתית קבועה, השקעות נדל"ן למטרות יצירת רווח הון בפרקי זמן קצרים והשקעות נדל"ן ספקולטיביות המיושמות בין היתר באמצעות רכישת קרקעות למטרות בנייה עתידית.

עד לפני כ-10 שנים לערך, השקעות נדל"ן היו נחלתם של בעלי הון ואמצעים אשר יכלו להרשות לעצמם השקעה בסדרי גודל שונים בשוק הנדל"ן המקומי. כיום, על אף העלייה המתמדת במחיריהם של כל סוגי הנכסים בתחום הנדל"ן, השקעות נדל"ן הפכו לנחלת הכלל, כאשר כל ישראלי חמישי (על פי נתוני משרד האוצר) מחזיק בדירת מגורים אחת לפחות המיועדת לצרכי השקעה, וזאת מעבר לדירה שבבעלותו המשמשת אותו לצרכי מגורים.

מכיוון שתחום השקעות הנדל"ן הפך לאחד מאפיקי ההשקעה הפופולאריים ביותר בשנים האחרונות, יותר ויותר משקיעי נדל"ן משקיעים את מיטב מרצם וזמנם באיתור השקעות נדל"ן אלטרנטיביות אשר יבטיחו להם את התשואה הגבוהה ביותר ואת האפשרויות הטובות ביותר למימוש ההשקעה במעמד מכירת הנכס בו הם בוחרים להשקיע.

השקעות בפרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית – הדבר הבא בעולם השקעות נדל"ן

תחום ההתחדשות העירונית, הוא ללא ספק אחד מהתחומים המרתקים והמסקרנים ביותר בשוק הנדל"ן המקומי, כאשר בתחום זה נכללים פרויקטים שונים כגון: פינוי- בינוי ותמ"א 38. פרויקטים אלו עתידים לשנות את מפת המגורים והמסחר העירונית בכל אחת מהערים הגדולות בישראל במהלך העשורים הקרובים, כאשר כבר היום כ-15 אחוזים מסך כל עבודות הבנייה בישראל נכללים תחת הכותרת: התחדשות עירונית.

השקעות נדל"ן בפרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית, מתאפשרות בין היתר באמצעות קרנות נדל"ן הפועלות במסגרת שותפויות מוגבלות, כאשר כל כספי המשקיע מופקדים ישירות לחשבון נאמנות. כספי ההשקעה מושקעים על ידי מנהלי הקרן במספר פרויקטים שונים בתחום ההתחדשות העירונית, כאשר כל משקיע נהנה ממגוון רחב של אפשרויות למימוש השקעותיו לאורך כל התקופה.

צילום: Pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*