השקעה גדולה גם בספורט הנכים

השקעה גדולה גם בספורט הנכים

קידום ספורט נכים אשדוד, זו שמה של קבוצת הכדורסל המקומית, למי שלא מכיר, הקבוצה מייצגת את אשדוד בליגה הסדירה, פגשנו אותם אתמול במשחק נגד בית הלוחם חיפה-כרמיאל, משחק שהספיק לנו כדי להבין ולראות את הרוח האשדודית בפעולה.

משחק צמוד עד המחצית, ברבע השלישי אשדוד קצת הרפתה ונראה היה שהמשחק סגור לטובת היריבה מהצפון אך אחרי פיגור 9 בסוף רבע שלישי עלו האשדודים לרבע רביעי עם 15-4 מוחץ וניצחון בנקודה.

נכח במשחק יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט העירונית שהקצה עבור הנכים ובעלי המוגבלויות את אולם הספורט של בית הספר שילה, אולם חדש שנבנה לאחרונה ויועד מראש לבעלי צרכים וכולל את כל ההנגשות.

השקעה נוספת שנעשתה לאחרונה היא רכישת הכיסאות המיוחדים למשחק כדורסל, השקעה לא מבוטלת של כ-130,000 ש״ח אך כשרואים את שיפור יכולות וההנאה של השחקנים זה נראה הרבה יותר ממשתלם.

יורם אסרף, מנכ״ל הרשות מסר בסיום המשחק: ״למרות שזה נראה קל למסתכלים מבחוץ מדובר בספורטאים האמיתיים של אשדוד, הרוח החזקה שלהם מהווה מקור השראה לכל מי שמתעסק בספורט. צפיה במשחק היתה לי לחוויה והניצחון המתוק היה הקינוח. שמח מאוד לראות את ההנאה והפקת המצויינות מהציוד שנרכש ומאחל להם המשך הצלחות זו הזדמנות מצויינת להודות גם ליו״ר הרשות והמשנה לראש העיר משה בוטרשוילי שתמך ועודד את מהלך רכישת הציוד והקצאת אולם הספורט למטרה מבורכת זו. ״

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*