'השפויים במחלוקת' מציגים: ב״כותונת משוגעים״

'השפויים במחלוקת' מציגים: ב״כותונת משוגעים״

הזמר והיוצר האשדודי רפאל בן אברהם במופע בכורה ל'כותונת משוגעים' פרויקט מוזיקלי של שירים מקוריים. מי שבמשך היום משמש כמנהל מכירות בתחום שוק ההון ועם רדת  הערב הגיטרה עם התווים משתלטת על המספרים: היוצר האשדודי רפאל בן אברהם (39), נשוי לאינה, אביהם של גבריאל וטליה התחיל לשיר בגיל 18 בפאב של מלצרים מזמרים באשדוד בשם "פריים טיים" שם שר כ-3 שנים בתקופת השירות הצבאי ובעיקר בסופי שבוע. עם תום שירותו הצבאי עקר לניו-יורק מתוך כוונה לפתח קריירה מוזיקלית בינלאומית.

בניו יורק הצטרף ללהקת בנים מקומית למגזר החרדי בשם "Hamsa Boys" איתם הופיע ברחבי ארה"ב .בתחרות בשם American Idol בה השתתף במדינת מונטנה זכה במקום הראשון ובזכות להשתתף בתחרות בלאס וגאס אבל העובדה שהיה שוהה בלתי חוקי  החלום לקריירה בינלאומית והוא גורש בחזרה  לארץ הקודש. עם הגיעו ארצה  ולמשך כ-15 שנים נטש את עולם המוזיקה עד שחזר לאהבתו הגדולה לפני כשנה.

"מאז שנחשפתי למוזיקה ובמשך כל שנות חיי אני מאוהב בה"-הוא מספר לנו-" ההשפעה העיקרית מגיעה  מחיבור שורשי למוזיקת נשמה על כל גווניה מהבלוז אל הסול דרך הפאנק . אין אצלי השפעה מיוחדת של כותב כזה או אחר אבל אפשר להגיד שאני מעדיף בכתיבתי לספר סיפורים מאשר לכתוב אסוציאטיבית. הפרויקט של "כותונת משוגעים" נולד למעשה מזמן ונכתב בין  השנים 1996-2005 אבל לפני שנה  במפגש אקראי עם היוצר והמפיק המוזיקלי רונן הרוניאן החלטתי לחזור למוזיקה ויהי מה עם החומרים המקוריים שלי."

מופעו של בן אברהם הוא כחלק מסדרת 'משלנו'- מופעים של  מוזיקאים מאשדוד שאותה מפיק רונן הרוניאן , מוזיקאי אשדודי, מנהל חדר החזרות של 'בטא'- מרכז המוזיקה לנוער ולצעירים  בעיר המספר לנו, " החברה העירונית מפיקה זו השנה הרביעית סדרת מופעים, שנועדה לחשוף מוזיקאים והרכבים בפני הקהל הרחב מתוך תפישה מערכתית ומתוך הבנה כי יש לעודד יוצרים ויצירה מקומית ".

מילות שיר הנושא של המופע מתארות ממש עלילת סיפור, רפאל מספר כי השיר  נכתב מתוך התסכול האינסופי על סגנון החיים  המייצר זרטוסטרות… קרי "משוגעים", ההולכים בדרכם, ולמעשה פורצים מסגרות  ומתווים כיוונים חדשים, תכני השירים נובעים מתוך חייו הפרטיים, מסיפורי אהבה, קינה לאל, ביקורת צינית, טיול ברחוב, שירת הודיה ועוד.

יחד אתו יופיע הרכב העונה לשם "השפויים במחלוקת" (איך לא?) והמונה רשימה של מוזיקאים  ובינהם: זמרת הליווי חני טל (31), שתחגוג יום הולדת בערב המופע עצמו) סולנית להקת 'יוניסון', זמרת ויוצרת העומדת לצאת בקרוב לסיבוב הופעות עם הלהקה .זמרת ליווי נוספת היא תמי טל הרוניאן (36), יוצרת העובדת בימים אלו ממש ביחד עם בעלה רונן הרוניאן על פרויקט מוזיקאלי המתגבש כבר מעל שנה, חיבור שורשי ורסטילי לסגנונות מגוונים והשפעות נרחבות ממוזיקת עולם על כל גווניה.

במופע תתארח מירי בן אבי(39),שלאחרונה הפכה לאם טרייה, זמרת ופרפורמרית אדירה מעל 20 שנים המופיעה תכופות בארץ ובחו"ל. הגיטריסט אור שושן(26), סטודנט שנה שלישית למוזיקה בקריה האקדמית אונו .הקלידן והגיטריסט עמוס איטח(33) בוגר מגמת סאונד במכללת "ספיר", עובד בהייטק, נושם וחי מוזיקה כל הזמן וטוען על עצמו כי, "מלבד מצב רוח טוב בחיים בן אדם צריך רק צליל של עצמו מחובר לצליל של מישהו אחר".

המתופף יאיר בן סימון (41) המופיע עם מספר הרכבים ברחבי הארץ, נשוי באושר לעינב ורד בן סימון אף היא זמרת, הקצב בשבילו הוא שפה, תקשורת – לא סתם צליל – והחיים שלו סביבו ממלאים אותו.

ואחרון לא שכחנו האושיה המוזיקלית המקומית רונן הרוניאן (36) מוזיקאי אשדודי, מנהל חדר החזרות של 'בטא'- מרכז המוזיקה לנוער ולצעירים, המפיק המוזיקלי של  סדרת המופעים 'משלנו', מנחה חבורות זמר והרכבים צעירים, מוזיקאי המנגן כמעט כל כלי קיים אך בעיקר על גיטרה בס, שותף להרכב 'הגרוב-בנד' עם אייל פרץ, חבר בהרכב 'יוניסון', שמופעה שהציג את יצירות אלבום הבכורה  פתח את סדרת המופעים ומפיק האלבום והמופע של רפאל זוכה לברכתו האישית, "לולא רונן האלבום היה שוכב במגירה עד עצם היום הזה."

 יום רביעי,10.4.19 בשעה 20:30, הופעת בכורה של רפאל בן אברהם וההרכב "השפויים במחלוקת" במופע 'כותנת פסים'.  אולם מופעים 'מונארט'-מרכז תרבות, דרך ארץ 8, אשדוד. כרטיס במחיר 50 ₪.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*