השף גיא פרץ מגיב…

השף גיא פרץ מגיב…

בעקבות הביקורת של השף גיא פרץ, הבעלים של קפה ג׳י הממוקם בלב פארק אשדוד ים הנמצא תחת זכוכית מגדלת בימים האחרונים בה סיפר על השלכת חיתולים וזוהמה מצד המטיילים והשוהים בפארק שאחוז גבוה מהם משתייכים לקהילה החרדית צוטט השף בכל האתרים כשונא חרדים ובחלק מהם אף כגזען, מי שמכיר את גיא יודע שאין קשר בין הביקורת לדיעותיו האישיות, בשעות האחרונות הוציא גיא בדף הפייסבוק שלו סטטוס הבהרה, ראינו לנכון לפרסם את הסטטוס:

 

ביקורת….
לא נעים לקבל ביקורת, בטח לא אחת קשה שגורמת לך להבין שעשית משהו לא בסדר. יש כאלה שיודעים להקשיב, ללמוד ולצמוח מביקורת ויש כאלה שמיד יחפשו אשמים או ישתמשו בתירוצים על מנת להסיר אחריות.

בכלל, לאחרונה רצים ברשתות החברתיות ובערוצי התקשורת השונים סרטונים שמציגים בבושת פנים את הישראלי המכוער ואלים. לצערי, סביר שנראה עוד כאלה משתי סיבות: האחת מכיוון שהיום להמון אנשים יש סמארטפון עם מצלמה והשנייההישראלי המכוער חי וקיים.

הבוקר פורסמה באתר אשדוד 10 ידיעה המלווה בציטוט מפי, אודות וונדליזם ולכלוך בפארק אשדוד ים, לאחר שהייהת אוכלוסיה חרדית במקום.

ידיעה זו הובילה אליי מכרים ועיתונאים רבים בשאלה מדוע אני "אנטישמי ושונא חרדים?!"
אני מוכרח לציין שחייכתי אל עצמי. מדובר בפערי ידע. בחרתי לשתף אודות חיי האישים שרבים בוודאי לא יודעים.
כידוע, עסקיי בעלי כשרותאך הרקע שלי, ערכי חינוך מגיע מבית מסורתידתי.  ביתי אישתי וילדיי שומרי מסורת המוקפד על פי הלכות הדת.

כאמור, אני עוסק, מבין ומתפרנס בענף המלונאות והאירוחלא יעלה על הדעת שבאיזור בו שוהים לקוחותיי ואנשיי, מקום הדורש לעמוד בכללי התברואה והנקיון, אנשים ישליכו טיטולים ופסולתאני מגלה אחריות אנושית ופונה לכל אדם באשר הוא למגר את תופעת "הישראלי המכוער". כפי שנאמר "דרך ארץ קדמה לתורה". אני קורא לחבריי ובמקרה המדובר לציבור המבקרים החרדים בפרט, לקיים אחר מצווה זו ולשמש דוגמה.

מאחל לכולנו חירות פינימית וחשוב מכל אהבת החינם.

שלכם,
גיא פרץ.

את הסיפור על נטלי האשדודית כבר קראת?

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*