השף גיא פרץ חובר לשולחן עגול

השף גיא פרץ חובר לשולחן עגול

השף גיא פרץ, יליד אשדוד יוביל את ערב השפים ״חוויה קולינארית 3״ של ארגון שולחן עגול אשדוד. גיא פרץ ודוד קקון, יו״ר השולחן נפגשו לפני כחודש וסיכמו על שת״פ טעים במיוחד, ערב שלישי בסדרת ״חוויה קולינארית״, לאחר 2 ערבים מוצלחים במיוחד בעבר החליטו בשולחן עגול לשחזר את המסורת ולקיים ערב נוסף ב-5 לספטמבר במסעדת ״אנדיב״ שבמלון WEST.

הערב הראשון התקיים על הגג בסווטסטאר בשנת 2009 והשני בשנת 2011 במסעדת ״טרין״ שבחוף הקשתות, 2 הערבים הוגדרו כהצלחות גדולות ולאחר הפוגה מחדש הארגון את המסורת.

אל גיא פרץ יחברו שפים נוספים בינהם: שאול בן אדרת, טל כהן, דודו אוטמזגין, והיד עוד נטויה, כולם יחד יתכננו מנות ייחודיות לערב ההתרמה והם מראש מתחייבים להפתיע.

גיא פרץ: ״ארגון שולחן עגול פועלים בהתנדבות מלאה, אין להם משרדים, רכבים או החזרי הוצאות, כך שכל ההכנסות (לא הרווחים) מועברים ישירות לקהל היעד קרי נוער בסיכון בסיכון ונוער במצוקה. זה מה שמשך אותי לקיים עבורם את הערב המיוחד, העיר אשדוד חשובה לי, וזכיתי לתרום ולסייע בצורה הכי משמעותית, באופן אישי אני ממליץ להגיע לערב, התרומה מאוד חשובה, הטעמים לא פחות״.

דודו קקון, יו״ר השולחן: ״אנו רואים בהערכה גדולה את תרומתו של גיא פרץ, ערבי ההתרמה הינם הבסיס להכנסות של העמותה וכל שקל שנכנס יוצא חזרה לנערים ולנערות מאשדוד שכל כך צריכים את הסיוע.

המחיר לסועד יעמוד על 300 ש״ח שכאמור מועברים בשלמותם לפעילות נוער בסיכון, המכירה כבר החלה ומס׳ הכרטיסים המוצעים למכירה עומד על 120 בלבד.

 

5 sep

פעם בשנה ארוחה שתעשה לכם טוב… בלב

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*