השירות שניתן על ידי עורך דין מסחרי

השירות שניתן על ידי עורך דין מסחרי

עורך דין מסחרי פעיל במנעד רב של נושאי משפט, אשר נמצאים תחת הטייטל משפט מסחרי. משפט מסחרי מורכב מן האלמנטים שלעיל – זכות יוצרים, דין חוזה, קניין רוחני, דין חברות או לחלופין דין תאגיד, דין אינטרנט, יעוץ משפטי לעסקים, דין צרכנות, הסכם מסחר, סימן מסחר, הסכם עבודה, רכישה ומיזוג, הסכם שותפות, פירוק עסק, הסכם השקעות, הקמת חברה בע"מ, דין ניירות ערך.

השירות אשר ניתן על ידי עורך דין מסחרי כולל לרבות את התחומים הבאים וכמובן הסבר עליהם

  • ליטיגציה – ניהול של ליטיגציה מסחרית מסועפת, קניין רוחני, טיפול בתביעה משפטית, כולל צו מניעה, עתירה מנהלית או תביעה כספית והן חוזית.
  • טכנולוגיית מידע וכן מחשוב – הכנה של חוזי התקשרות באמצעות עורך דין מסחרי אשר מורכבת מהסכמי אפיון, פיתוח, ביצוע הלכה למעשה של מערכות תוכנה מסובכות, חוזי נציגות, חוזי סודיות, חוזה רישיון וגם תחזוקה, הפצה, חוזי מיקור חוץ, חוזי פיילוט ואף חוזי מכירת חומרה וכיוצא בזאת.
  • פירוק עסק וכן קונס נכסים – ליווי וגם טיפול משפטי שלם בהליך פשיטת רגל, פירוק וגם תביעת חוב.
  • אקטיביות מול רגולטור – ייצוג אל מול משרד ממשלה, ועדה מקצועית, ממונה על ההגבלים העסקיים, חברות ממשלתיות.
  • הסכמים או חוזים – עורכי דין מסחריים מעניקים טיפול משפטי מקצועי בכל ההיבט המסחרי השוטף, בין אם מדובר בעריכת חוזה, הסכם מקרקעין, הסכם עבודה, הסכם שכירות, רישום עסק, הסכם תפעול או הסכם ליסינג וכיוצא בזה.
  • מיזוג או קנייה – עריכה של בדיקת נאותות, מכירה ופיתוח עסקי, הכנת חוזה, מיזוג, הסדר אופציות לעובד, טיפול בקניות.
  • ייצוג של עסקים – ייצוג תאגידים וכן חברות ציבוריות בפעילות יום יומית אל מול הרשויות, לרבות ליווי, יעוץ משפטי או ייצוג באמצעות עורכי דין מסחריים בכל ההיבט של הנפקת מניות לציבור, בהתאם לדיני ניירות ערך.

משרד עורכי דין

אפשר לחלק משרד עורכי דין לשתי קבוצות מרכזיות – כלבו ובוטיק. משרד כל בו מעסק בקשת רבה של תחומים. משרד בוטיק עוסק בנושא משפטי אחד או בכמה נושאים אשר משיקים האחד לשני.

משרד עורכי דין בוטיק 

באופן טבעי, התמחות במשרד בוטיק, הפשר שלה כי העורך דין נחשף לנושא משפט בודד או למעט נושאים. עבור התמחות מעין זאת קיימת סגולה ודאית של התמקצעות ספציפית בתחום משפטי כל שהיא. במשך עת ההתמחות המועטה, מצליח המתמחה לאגור המון אינפורמציה בנושא מסוים והן לנהל תיקים ברמה אינדיבידואלית.

משרד עורכי דין כלבו 

להבדיל ממשרד עורך דין בוטיק, משרד עורך דין כלבו חולש על המון נושאים משפטיים ובדרך כלל הוא מאופיין כמשרד אזרחי – מסחרי, אשר מתעסק במנעד רב ביותר של נושאים, כמו למשל – הסכם, מקרקעין, הוצאה לפועל, דיני נזיקין וכיוצא בכך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*