השירותים חברתיים משנים מבנה

השירותים חברתיים משנים מבנה

בתאריך 17.9.17 נחנך מבנה מחלקות רווחה ברחוב אליאשווילי 3 ברובע ה' שכולל את המחלקה לשירותים חברתיים האזורית עבור רבעים א',ד',ה',סיטי ומרינה, ואת המחלקה העירונית לשיקום.

המחלקה לשיקום נותנת שירות לכ-2,200 משפחות מכל רחבי העיר, והיא מונה כ-150 עובדים המפעילים כ-20 מסגרות בתחומי השיקום השונים, מתוכם כ- 25 עובדים במבנה החדש. את המחלקה מנהלת  עו"ס אורנה טובאייס.

המחלקה האזורית לשירותים חברתיים, מעניקה שירות לתושבי חמישה רובעים בעיר. 30 עובדי המחלקה מעניקים שירות למעל 4,000 קשישים וכ-1,000 משפחות. את המחלקה מנהלת עו"ס רחל רמר.

לסרי-פנימי3

את הטקס פתחה להקת "שרים מהלב" ששרו את השיר "רק בגלל הרוח" – מילים מיכה שטרית, לחן לאה שבת. להקת "שרים מהלב" היא הרכב מוסיקלי חדש, רב נכותי, בניהולו של נועם לוי, תראפיסט במוסיקה. ההרכב מתאמן מזה כחודשיים וכבר הופיעו ביום הערכות לצוותים במסגרות השיקום.

את הטקס הנחו שתי עובדות סוציאליות: הילה מלכא, עובדת סוציאלית משפחות תחום עיוורים ולקויי ראייה במרש"ל – מחלקת שיקום, ולימור בן ארי, עובדת סוציאלית תחום משפחות ועובדת סוציאלית לסדרי דין במחלקה האזורית לשירותים חברתיים.

שר הרווחה חיים כ"ץ, ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי ויו"ר ועד העובדים גב' איריס נפתלי ברכו את עובדי המנהל ושבחו את עבודתם, תוך ציון לשבח של המינהל על תנופת פיתוח המבנים והמסגרות הטיפוליות.

את הכיבוד המרשים הכינו והגישו "קפה בכיף" – קייטרינג חברתי, פרוייקט תעסוקתי חדש של המינהל בו חניכי רשת צמיחה (בעלי מוגבלויות) מכינים את הכיבוד וממלצרים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*