השיטה הטבעית לבוטוקס: דיקור אסתטי

השיטה הטבעית לבוטוקס: דיקור אסתטי

חדש במאוחדת: דיקור אסתטי טבעי לטיפול בכתמים וקמטים בעור הפנים. מאוחדת היא הקופה הראשונה והיחידה המציעה ללקוחותיה טיפולים טבעיים לשיפור עור הפנים. השירות ניתן במרפאת פנורמה ברח' הבנים 4.

הדיקור האסתטי הינו טיפול לחידוש הנעורים ולהחייאת עור הפנים ללא צורך בניתוחים או הזרקות של כימיקאלים. הדיקור מעודד תהליך של רענון, חידוש תאי עור, ייצור קולגן טבעי והחייאה של עור הפנים ומאיץ זרימה מוגברת של אנרגיה חיונית במרידיאנים (צ'י), כמו גם אספקת חמצן לרקמות. התהליך מעודד מטבוליזם של תאי העור, ניקוז רעלים ויצירת תאי עור חדשים. טכניקת הטיפול משפרת משמעותית את גמישותם של שרירי הפנים, חיזוקם ומתיחתם. הדיקור מאט את תהליך ההזדקנות תוך ניצול אופטימלי של הפוטנציאל הטבעי של העור לחדש ולשמר את עצמו.

בשיטת הדיקור האסתטי ניתן לטפל בכתמי הריון, שיפור גוון עור הפנים, מחלות עור, קופרוז, הפחתת נפיחות ועיגולים שחורים מתחת לעיניים, העלמת כתמי עור, כיווץ נקבוביות עור, הפחתת קמטים וטשטושם, טיפול ומניעת אקנה הכולל איזון הורמונאלי ועוד.

בנוסף, מציעה המרפאה שירות נטורופתית, גם באמצעות פרחי באך. הטיפול הנטורופתי שם דגש על תזונת האדם בשילוב עם צמחי מרפא, תוספי תזונה וכלים נוספים לצד תהליכי גוף נפש, שמטרתם לשמר את בריאות הגוף ולהחזירו לאיזון. שיטת הטיפול האלטרנטיבית באמצעות פרחי באך, מסייעת למטפל להבין את הרגשות השליליים של המטופל ולהתמודד עמם, מתוך בעיה רגשית או נפשית הקיימית אצלו. הטיפול בפרחי באך מלווה את המטופל לאורך תקופה בה הוא פועל ומתמודד עם אותן סיטואציות בהן התקשה קודם לכן. עם התמיכה של הצמחים הוא מפתח מנגנוני התמודדות יעילים וחזקים, עד שבסיום התהליך איננו זקוק עוד לטיפול בכלל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*