הרמת גבות ומצח – מידע והמלצות

הרמת גבות ומצח – מידע והמלצות

לא מעט אנשים טוענים שהם מרגישים ונראים זקנים יותר מגילם המקורי. ברוב המקרים הסיבה לכך תהיה קמטים, או מראה גבות ומצח נפולים. עם השנים עור הפנים שלנו מאבד מהאלסטיות הטבעית ובשל היותנו הולכים על 2 כוח הכובד, והאלסטיות הפגומה גורמים לעור להתקמט ולהראות נפול.

ברוב המקרים עודפי העור, יקנו לנו מראה זקן ולא חיוני. קיימות כיום שיטות מסורתיות ושיטות חדשניות לצורך הרמת הגבות והמצח, כך שבבואנו לבחור בשיטה הטובה והמתאימה לנו ביותר, מומלץ כי נתייעץ עם מנתח מומחה בתחום. מנתח מקצועי, אשר מכיר את מגוון השיטות, יוכל להמליץ לנו על ההליך הכירורגי המתאים לנו ביותר באופן אישי, בהתחשב במצב העור שלנו ובתוצאה הסופית אליה אנו שואפים להגיע.

מתיחת פנים – כיצד מתבצע ההליך?

בבואנו לבצע הרמת גבות ומצח מומלץ כי נקבל מהרופא את כל המידע הנדרש, לשם כך קיימת פגישת הייעוץ הראשונית. במהלך הפגישה נוכל לשמוע מהרופא המנתח על ההליכים השונים לביצוע הניתוח, נעביר לו מידע רפואי מלא אודותינו וכמובן נקבל מידע לגביי סיכונים, סיבוכים ופעולות שיש לבצע לפני ואחרי הניתוח.

הליך הרמת גבות ומצח הוא הליך המבוצע בהרדמה מקומית או מלאה, בהתאם לסוג הניתוח שיבוצע בנו. באמצעותו נצליח סוף סוף להעלים את כל קמטי העור והרפיון שנוצרו לנו באזורים אלה. שינויים המקנים לנו מראה כועס ועייף.

ברוב המקרים ההליך יכלול חתך קטן לאורך קו השיער, כך שהצלקת שתישאר תהיה במקום מוסתר ופחות מורגשת. דרך החתך הזה ימתח הרופא את רקמות העור והשריר במצח שלנו ויסיר עודפי עור מיותרים.

באופן הזה הגבות שלנו יהיו נטולות קמטים והגבות שלנו יחזרו למקומן הטבעי. ישנן טכניקות נוספות ביניהן ניתן להרים הגבות דרך החתך עצמו של ניתוח עפעפיים עליונים וכן בפעולה המבוצעת במרפאה בהרדמה מקומית באמצעות חוטים.

מה עדיף – מתיחת פנים או בוטוקס?

מרבית הנשים אשר שוקלות ניתוח מתיחת פנים שואלות את הרופא המטפל – אז למה לא בוטוקס? התשובה האמיתית היא שבוטוקס מסוגל אכן להביא להרמת גבות ולמתיחת הפנים שלנו והעלמת הקמטים, אך הוא יצליח לעשות זאת בצורה מקומית ולא לאורך זמן יעיל ל-4-6 חודשים.

בטיפולי בוטוקס, בניגוד להרמת גבות ומצח, נאלץ לעבור במשך השנים טיפולים רבים שגם הם לא יקנו לנו תוצאה לטווח ארוך כמו טיפול מתיחת פנים או הרמת גבות ומצח. מצד שני טיפולי בוטוקס הם פשוטים יותר ולא כוללים התערבות כירורגית, ממנה סולדים מרבית המטופלים.

למעשה, הבחירה היא בין טיפול אחד ויחיד וקבוע לבין סדרת טיפולים קלים יותר אך מרובים יותר. בכל אופן מומלץ להגיע לפגישת ייעוץ, בה יוכל מנתח פלסטי להמליץ לנו על שיטת טיפול הבטוחה והמומלצת ביותר בהתחשב במראה הפנים ואיכות העור שלנו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*