הרמוניה של צבעים

הרמוניה של צבעים

כמיטב המסורת, בית הספר "שובו" נערך גם הפעם לבוקר הורים מושקע וחוויתי שעמד בסימן "הרמוניה של צבעים". האירוע כלל פעילות יצירה, הצגת התוצרים בתערוכה, מופעי במה ולבסוף גם חידון משעשע נושא פרסים. היה כיף? בוודאי! תישאלו את הילדים וההורים שלא מפסיקים להחמיא על הארגון ועל החוויה.

כהקדמה לאירוע המיוחד שערך בית ספר שובו לתלמידיו, קיבלה כל כיתה שם של צבע כדי שיוכלו להכין מוצגים מרהיבים בסימן הצבע המתאים. התלמידים התבקשו לבצע משימות ולבסוף הציגו תוצרים מדהימים ועבודות מרהיבות שהביאו לידי ביטוי את שלל הצבעים שהוצעו להם. כך לדוגמא נצבע הכותל המערבי בשלג לבן, סוגי דגים שנוצרו מחומרים נפסדים נצבעו בתכלת שמים ומגוון חטיפים בצבעי כתום תוך הבעת אופטימיות ושמחה.

כל המוצגים הונחו באולם בצורה שובת עין, והציגו תערוכה יפה כאשר לכל מוצג מוצמד מס' פריט.

בתחילת האירוע התבקשו ההורים לסייר בין המוצגים בתערוכה ולבחור את המוצג היפה ביותר בעיניהם, כך שהמתח והציפייה לבחירת ההורים הורגשה עוד לפני פתיחתו הרשמית של האירוע. לבסוף, נפתח האירוע במופע מהמם של ילדי כיתה ג' שהכינה מקהלת דיבור מדהימה ובצליל וקול ספרה בשבחם של הצבעים כולם, כשהמסקנה המתבקשת היתה: כל הצבעים חשובים אך רק ע"י הרמוניה של כל הצבעים יחד, נוצרת תמונה מושלמת המבטאת את מלוא היופי והמיוחדות שלה.

מנהלת ביה"ס מלכי שיינין, הרחיבה בנושא ההרמוניה וציינה ש"עילית שובו מורכבת ממגוון ילדים, ותיקים ועולים הבאים מעדות ומקהילות שונות ולומדים בכיתות שונות, אך ביחד יוצרים כל הילדים את המושלמות של בית הספר עילית שובו אשדוד". שיינין הוסיפה וציינה כי ביה"ס נותן כבוד לכל תלמיד ותלמידה אך רואה בהם גם חלק משלם. אנחנו מכבדים, אוהבים ומעריכים כל אחד".

פרק הסיום של האירוע היה מאתגר ואטרקטיבי במיוחד. על גבי מסך גדול הוקרנו שאלות מהווי ביה"ס כגון: אילו חברי כנסת ביקרו בבית הספר עילית שובו? כמה שעות אנגלית נלמדות בביה"ס? וכן שאלות ידע ואינטליגנציה כמו: מהו המגדל הגבוה ביותר בארצנו? ומהו הכביש היקר ביותר בארצנו?

ההורים והתלמידים שקיבלו לידיהם קליקרים באמצעותם הוצרכו להקיש על התשובה הנכונה, אך המנצח המאושר היה זה שענה כמובן על מירב התשובות וצבר הכי הרבה נקודות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*