הרבנים מחרימים את ״ביג״ ברמה הארצית

הרבנים מחרימים את ״ביג״ ברמה הארצית

העיתון החרדי ״יתד נאמן״ פרסם ידיעה מאוד רלוונטית לגבי אשדוד בה מודיעים כלל רבני העיר לכל קהל שומרי השבת באשדוד להחרים את כל רשת הקניונים ״ביג״, גם בקניות אבל לא רק, במכתב מבקשים הרבנים להמנע מקיום עסקים משותפים והשקעות ואף להימנע מרכישת אג״חים של החברה ברמה הארצית.

המכתב נועד כדי להפעיל לחץ ואיום כלכלי על הבעלים של הרשת איתן בר זאב ומשפחת נפתלי. ש״יחשבו פעמיים״ על נושא הביג האשדודי והמשך פתיחתו בשבת.

עיקר הלחץ ה״יצירתי״ יש לומר נובע מאי הסכמתו של ראש עיריית אשדוד ד״ר יחיאל לסרי להיכנע לאיומים, לסרי הבין כי לסגור את הביג בשבת זה צעד אחד רחוק מדי לכן לא מצמץ מול האיומים החרדיים, ש״ס מיהרה להכחיש את האיום וניצלה את הסולם הראשון לרדת מהעץ. הלחץ עכשיו עבר להנהלת ה״ביג״ שיכולה לקחת החלטה עסקית שאינה פוליטית ולא תפיל שום קואליציה ותשיג את המטרה של החרדים מהדלת האחורית.

אז קשה להאמין שראש העיר יילחם לתוצאה הפוכה וכך ישיגו החרדים ניצחון עוקף לסרי. את התוצאות יצטרך הביג לשאת מול הקהל החילוני באשדוד שתולה בנחישותו המון תקוות, כניעה מצד הביג יכול להביא לחרם צרכני חילוני שברור לכולם שהוא כח קניה משמעותי יותר מהכח החרדי היות ורוב מותגי האופניה הנמכרים ב״ביג פאשן״ אינם תואמים את קודי הצניעות המקובלים בעולם החרדי אבל זה עוד חזון למועד, המכתב רק שוחרר וככל הנראה נשמע בקרוב על תגובת הבעלים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*