הרביעי בדרך? מוצ"ש בחולון: הצהובים מאשדוד רוצים להמשיך במומנטום

הרביעי בדרך? מוצ"ש בחולון: הצהובים מאשדוד רוצים להמשיך במומנטום

הסיבוב השני של ליגת ווינר-סל עבור מכבי אשדוד\באר טוביה היה משונה למדי.

הצהובים פתחו את הסיבוב עם שני ניצחונות על קריית גת וגלבוע-גליל, לאחר מכן שישה הפסדים ברציפות כשבתווך ההפסד הכואב בחצי גמר הגביע, ולאחר מכן הקבוצה של טפירו קמה לתחייה מחדש וחיברה לאחרונה שלושה ניצחונות מרשימים ביותר, כשהשניים האחרונים היו על קבוצות הצמרת של הפועל תל אביב ובני הרצליה.

מחר (מוצ"ש,20:30) הצהובים יפתחו את הסיבוב השלישי והאחרון של העונה כשיתארחו אצל הסגולים של דן שמיר, הפועל חולון.

הקבוצה הלוהטת של הליגה, מעבר לכך שתרצה לחבר ניצחון רביעי ברציפות, תרצה גם להחזיר נקמה ספורטיבית קטנה למארחת, לאחר ששני המשחקים הראשונים בין הקבוצות העונה הסתיימו בניצחונות של החולוניים בהפרש דו ספרתי מובהק. בסיבוב הראשון זה נגמר ב84-66 בחולון ובסיבוב השני הקבוצה של שמיר הציגה משחק מרשים ביותר שגברה באולם "הקריה" 90-68 על החבורה של טפירו שהיו באמצע המשבר הגדול.

בצד הסגול של הקבוצה מהמקום השני, מי שכיכב בשני המשחקים הקודמים העונה על אשדוד קאליף וואיט כמובן ייעדר בשל פציעתו, כשמי שקיבל את המושכות להחליף אותו טו הולוואי עושה עבודה נהדרת והיה אחד מגורמי הניצחון של חולון במחזור הקודם על קריית גת. חוץ ממנו חולון בנויה על לא מעט אנרגיות כששלומי הרוש יקיר האוהדים אחראי על לא מעט ממניות אלה.

מנגד, באשדוד מקווים עדיין שפרסטון נואלס שנפגע בכף ידו במשחק הניצחון על הרצליה יהיה בסגל למשחק, לאחר שנכון לשעה זאת עדיין לא ברור עניין שיתופו מחר.

טפירו שהצהיר ביום שני האחרון שמה שעושה את השינוי באשדוד הוא השחקן החדש קווין דילארד, מצפה בוודאי להופעה אחראית וטובה נוספת מבחינת הגארד החדש.

הצד הפיקנטי בין הקבוצות מדבר על כך שלאורך שנותיה הקצרים בליגת העל, מכבי אשדוד ניצחה רק פעמיים את חולון בחוץ. זה קרה בשני הפעמים הראשונים בין משחקי הקבוצות, כשהניצחון האחרון היה במרץ 2011, במשחק שהסתיים ב91-51 לצהובים שבתום אותה העונה הגיעו עד לגמר הפליאוף. כעת הקבוצה מאשדוד שרק חולמת על כניסה לפלייאוף לא ניצחה מאז את חולון בחוץ, ותרצה לעצור את הרצף השלישי כבר מחר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*