הקמפוס האקדמי אושר אתמול במועצת העיר

הקמפוס האקדמי אושר אתמול במועצת העיר

כמו שתמיד מתרגלים מהר מאוד לדברים הטובים ובית החולים הוא כבר עובדה מוגמרת ונראה שתמיד היה כאן החלום הבא הוא ללא ספק… אוניברסיטה. אז אוניברסיטה רשמית עדיין אין לנו להציע לכם אבל על קריה אקדמית יש על מה לדבר. אתמול אושרה במועצה ההחלטה להקים את הקריה האקדמית של סמי שמעון באשדוד , 150 דונם של אקדמיה שנמסרו ללא תשלום תמורת הבחירה באשדוד להקמה.

אמש במועצת העיר דרש חבר מועצת העיר ד״ר אלי לחמני להתנות את מסירת השטח ל-3 שנים בהם יתחייב היזם להעמיד מבנה. נכון להיום נמסר השטח ללא התחייבות וללא לוח זמנים מדוייק בשונה לבית החולים שמועד הפתיחה היה ידוע מראש.

עם אישור ההחלטה מסר ראש העיר:

ד״ר יחיאל לסרי אמר ״אני שמח לבשר שבעוד מספר שבועות תונח אבן הפינה לקריה האקדמית באשדוד אחרי שמועצת העיר אישרה את הפרויקט.
לפני 9 שנים, הצגתי את חזון ההשכלה הגבוהה לעיר והקמת הקמפוס האקדמי ברובע המיוחד. אחרי דיונים שנמשכו שנים אושרה סופית לפני שבועיים בוועדה המחוזית, תוכנית הרובע החדשה בה הוקצו 150 דונם להקמת קמפוס אקדמי. אתמול גם אישרנו במועצת העיר את ההסכם עם מכללת סמי שמעון להקמת הבניין הראשון להנדסה. משמעות ההחלטה היא שבאשדוד תוקם האוניברסיטה הבאה של ישראל, בין באר שבע הרחוקה לתל אביב הצפופה. אשדוד תהיה העיר האקדמית המובילה בישראל עם חינוך למצוינות לכל הגילאים!״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*