הקישו בדלת והתקבלו בברכה

הקישו בדלת והתקבלו בברכה

אשדוד, באדיבות העירייה, אירחה את כנס הסיכום למבצע "הקש בדלת" 2014 של מחוז המרכז והדרום באגודה למלחמה בסרטן. אל הכנס הגיעו כ-60 מתנדבים בכירים של האגודה ונהנו מאירוח מכובד שארגנו להם מתנדבי אשדוד.

האגודה למלחמה בסרטן עורכת מידי שנה את מבצע "הקש בדלת", במטרה לאסוף תרומות עבור חולה הסרטן ובני משפחותיהם, הצטיידות רפואית, רכישת תרופות מתאימות וסיוע בפיתוח ובמחקר של תרופות לחולי סרטן. המבצע מלווה בקמפיין תקשורתי ובגיוס תלמידים וציבור מתנדבים, העוברים מבית לבית ומתרימים את התושבים.

בסיום המבצע, עורכים מתנדבי האגודה כנס מסכם, בו מדווחים על המבצע, מאזינים לעדויות מהשטח ועורכים דיוני סיכום ולבסוף מפיקים לקחים לקראת המבצע הבא. השנה, מתנדביה הבכירים של האגודה למלחמה בסרטן במחוז דרום, קיימו את הכנס המסכם באשדוד ונהנו מכל רגע.

"אשדוד מאירה פנים ומארחת למופת" אמרו המתנדבים שהתרשמו מיופיה ומקבלת הפנים שהוענקה להם. גב' חנה בן איון, מנהלת יחידת ההתנדבות במינהל לשירותים חברתיים, דאגה לאירוח למופת וסיפקה את כל המבוקש לביצוע תוכנית האירוח.

הקבוצה שמנתה למעלה מ-60 מתנדבים, בראשותו של מר יונתן קרני – מנהל מחלקת סניפים ומבצע "הקש בדלת", הגיעו לאשדוד עם בוקר והתקבלו בכיבוד קל ובאתנחתא קלה. במושב ההתכנסות הראשון הם שמעו מפיה של גב'  בן איון סקירה על פעילותם המבורכת של המתנדבים באשדוד ועל המבנה הארגוני ואופן העבודה של היחידה. גב' רבקה שמיאן, יו"ר סניף ויצו המקומי שבו התקיים הכנס, ספרה על פעילות ויצ"ו ומר משה בנאי, יו"ר סניף האגודה למלחמה בסרטן באשדוד, סיפר על המגוון הרחב שהוא ושאר המתנדבים המסורים מקדמים לרווחת החולים, המחלימים ובני משפחותיהם.

במושב השני קיימו המתנדבים דיונים פנימיים, שמעו איש מפי עמיתו על חלקו במבצע ומה הערותיו והארותיו לקראת המבצע הבא, ובתום הדיונים המקצועיים הופיע הזמר אלי קורן בהתנדבות. לאחר ארוחת צהריים ומנוחה קלה יצאה הקבוצה לסיור מהנה בגבעת יונה וסביבתה, בהדרכתו של מר בצלאל שרעבי – מתנדב מטעם עיריית אשדוד.

במכתב תודה והערכה שנשלח לגב' בן איון, כותב מר יונתן קרני כך: "חנה היקרה תודה מעומק הלב על העזרה בקיום הכנס שלנו באשדוד. האירוח היה נעים ומכובד, והכנס הוגדר כהצלחה גדולה. תודה אישית על העזרה והדאגה. אנא מסרי גם את תודתי לבצלאל".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*