הקיץ בדרך ואיתו החופש לילדים – איך מתכוננים?

הקיץ בדרך ואיתו החופש לילדים – איך מתכוננים?

עכשיו, כשכבר פחות קר והקיץ מראה את אותותיו, זה הזמן להיערך לקראתו. הדבר נכון בעיקר להורים שבחבורה, הורים לילדי בית הספר והגנים, שמוצאים עצמם לא אחת מחפשים להם הפעלות ופתרונות אחרים, שינעימו את זמנם בחופשה הגדולה. איך מתכוננים לקראתה? מה אפשר לשלב בחופשת הקיץ ואילו פעילויות מתאימות לילדים? על כך ועוד, במאמר הבא.

להתכונן לראש – הפתרון הנכון לכל הורה

כדי שלא תמצאו את עצמכם רגע לפני החופש הגדול מחפשים פתרונות מתאימים לילדים ותוהים איך אפשר לעזור להם להעביר את הזמן, כדאי להתכונן לכך מראש. כבר עכשיו, כשהקיץ מראה את סימניו הראשוניים, זה הזמן לחפש הפעלות ואטרקציות שיכולות להתאים לילדים. ואיך עושים את זה? האינטרנט הוא מקור מידע נהדר. אתרי האינטרנט השונים מספקים לנו כיום מידע רב בתחומים שונים והם כלי שימושי ויעיל מאד שיכול לעזור לנו בלא מעט מצבים. אפשר להיכנס לאתרי הערים הגדולות בארץ ולחפש בהם הפעלות שונות לילדים בקיץ וגם להיעזר במנוע החיפוש כדי למצוא אטרקציות רלוונטיות.

בארץ או בחו"ל?

הקיץ, ובכלל – החופש הגדול, הוא הזדמנות מצוינת "לארוז" את הילדים ולנסוע לחו"ל. יחד עם זאת, כדאי לזכור שחופשה מעבר לים כרוכה בהוצאות גבוהות לרוב, וכשמדובר במשפחה מרובת ילדים הדבר לא תמיד אפשרי. לא מוכרחים לעלות על מטוס ולנסוע ליעד מסוים בחו"ל. אפשר להישאר בארץ וליהנות ממגוון עצום של אפשרויות, שחלקן ללא עלות וחלקן בעלות נמוכה יחסית. כך ניתן בכל יום לנצל אחת מהן ולהפוך את החופשה כולה לחוויה שאין כמותה.

אז, מה בוחרים?

אם כן, ישנן כאמור מבחר נהדר של אפשרויות. אחת מהן היא פאנתום. לפאנתום פעילות odt, פעילות קונספט מיוחדת במינה, שיכולה להתאים לכל המשפחה, לכל הגילאים ואפשר למשל לבנות פעילות שלמה, המורכבת מתכנים מגבשים המותאמים נקודתית לגיל המשתתפים. פעילויות ה-odt של פאנתום הן הזדמנות לזמן איכות משותף עם כל בני המשפחה וגם דרך קצת אחרת ליהנות מהחופשה. משחקים קבוצתיים שונים, תחרויות והפעלות במגוון של נושאים, כל אלה הם רק חלק ממה שצפוי לכם והם ללא ספק פתרון נהדר להורים, שמחפשים הפעלות לילדים. בל נשכח גם את מסלולי הטיול הרבים, המוצעים ברחבי הארץ וגם את "שביל ישראל" המפורסם, מסלול, שמפעיל את כל החושים. לא מוכרחים לעשות את כולו, אפשר גם לבחור בכמה מקטעים וכאלה המשלבים מים (רלוונטי בעיקר לימי הקיץ החמים). היופי במסלול הוא האפשרות ליהנות מנופי הארץ ולפגוש את הטבע מקרוב וגם לבחור את דרגת הקושי. חלק מהמקטעים נחשבים למאתגרים יותר ויש גם כאלה קלילים ופשוטים.

לא משנה באיזו פעילות קונספט אתם בוחרים או באיזו אטרקציה או מסלול הליכה, וודאו שכל אפשרות כזו שאתם בוחרים אכן מתאימה לגיל הילדים שלכם וגם לתנאי מזג האוויר בחוץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*