הצלחה ענקית למרוץ הלילה הראשון בישראל

הצלחה ענקית למרוץ הלילה הראשון בישראל

מעל 2,300 משתתפים לקחו חלק בשני המקצים של מרוץ הלילה הראשון באשדוד והראשון מסוגו בישראל. כמות הנרשמים עלתה על הצפי שחזתה הרשות לספורט היות ומדובר באירוע ראשון שהומצא השנה ואיש לא ידע איך יגיב הציבור האשדודי לאירוע מסוג זה.

תושבי אשדוד בעיקר לקחו חלק במרוץ העממי של 2 הק״מ שיצא מחוף יא׳ עד המצודה וחזרה, זו היתה המסה הגדולה, המראה של מעל 1,500 גברים, נשים, נוער וילדים לבושים בחולצת המרוץ היה בהחלט תמונת ניצחון והכרזה רשמית על מסורת חדשה בעיר.

ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי הזניק את המרוץ העממי, זאת אחרי שעשה צילומי סלפי עם חצי אשדוד. המסלול המקצועי ל-5 ק״מ בו לקחו חלק רצים מכל הארץ שבאו מתוך סקרנות ופירגנו בלב גדול לרעיון ולביצוע.

9992

ברשות הספורט די נרגשים מתמיכת הציבור באירוע הססגוני, שכלל גם מתחם זומבה עם איילת נאור, המתחם הוסיף המון צבע לאירוע וכמובן קצב סוחף.

9995

חוף יא׳ שדוגלל וקושט לקראת המרוץ נראה מרשים במיוחד ואווירת החלה עוד בחניון, עמדות מכירה של אביזרי ספורט וחלוקה של משקאות וחטיפי אנרגיה, פירות ותמרים הוסיפו צבע ועניין.

9991

גם עמדות העיסוי של בית הספר ״שמעון גודלמן״ לקחו חלק ועיסו את המתחרים לפני ואחרי המרוץ.

9994

יורם אסרף, מנכ״ל רשות הספורט: ״אם לומר את האמת נורא חששנו מהמרוץ, אני שמח ומאושר שתושבי אשדוד נרתמו לעניין והצביעו ברגליים, עם כל ההצלחה מדובר במרוץ ראשון שהומצא בתנועה, אני מודה לכל עובדי רשות הספורט ולכל מי שידו בהצלחת האירוע, זה ממש לא מובן מאליו מבחינתי, אין ספק בדבר אחד, מסורת חדשה וייחודית נולדה לעיר אשדוד״.

9996

משה בוטרשווילי, המשנה לראש העיר ויו״ר רשות הספורט: ״ זהו ערב חג לאשדוד, העיר עם רצועת החוף היפה ביותר בישראל. רשות הספורט עלתה על קונספט ייחודי, אין לי ספק שכבר בשנה הבאה יהפוך למותג ארצי מוביל בתחום אירועי הספורט בישראל״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*