הצלחה מטורפת ל״עמים וטעמים״

הצלחה מטורפת ל״עמים וטעמים״

פסטיבל ״עמים וטעמים״ הצליח יש לומר הרבה מעבר לצפוי, את ההצלחה ניתן היה לראות כבר ברדיוס של קילומטר ממתחם פארק לכיש, כשמאות רכבים חונות על כל פיסת אדמה פנויה ואם לומר את האמת גם לא פנויה. בפנים לא הרגישו דבר מהמהומה שהתרחשה בחוץ, כ-40 דוכנים ממדינות שונות עשו את העבודה ונתנו חוויית טעמים בינלאומית שנתנה מענה לכל טעם אפשרי.

הרונספט עצמו שהדוכנים לא מתעסקים בכסף אלא בתלושים שנרכשים במרוכז עשה את העבודה ומנע התעסקות מיותרת עם עודף ותשלום, מה שנתן להם הזדמנות להתעסק אך ורק בעמידה בלחץ הזמנות האוכל, והיה לחץ.

DSC_0014

אבל היה רק אוכל, 2 במות של מוסיקה וריקודים בינלאומיים הנעימו את האוויה בחלקו המזרחי של הפארק ונתן הזדמנות מנוחה וצפייה בהופעות מתחלפות מכל הסגנונות ממירב המדינות. הגמות ההיסטרית של המבקרים קצת העיקה וחיממה את האקלים אך טוב שנתלונן הצלחות ולא עם כשלונות.

DSC_0008

בשנה הבאה יצטרכו לעשות חישווב מסלול מחדש איך להתמודד עם סדר גודל של הצלחה, אולי פארק אשדוד ים יתאים יותר לאכלס כמות אדירה כזו של אנשים שלעניות דעתי רק תגדל.

DSC_0024

DSC_0033

שאפו גדול לחברה לתיירות, למנכ״ל עופר דרי ולממונה משה דנינו על אירוע ששם את אשדוד את אשדוד על מפת התיירות בתחום הקולינאריה. בינתיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*