הצטרפת לארגון העסקים – הפכת לספק של ״הרשות העירונית מהות״

הצטרפת לארגון העסקים – הפכת לספק של ״הרשות העירונית מהות״

שת״פ מבורך ראשון בין ארגון העסקים לרשות העירונית ״מהות״ בראשותה של סימונה מורלי שיחד עם דוד קקון, יו״ר הארגון הגיעו בצורה יצירתית לשת״פ פורה עבור העסקים הקטנים החברים בארגון.

השת״פ יחל ממש בימים הקרובים, רשימת העסקים המפולחת לתחומי התעסקות של העסקים החברים בארגון תועבר לרשות העירונית ״מהות״ ותתעדכן אחת לחודש במצטרפים החדשים. הרשות עצמה תתקשר בכל צורך של הארגון לרשימת הספקים החדשה ותבקש מהם הצעות מחיר.

זו הזדמנות וחשיפה מצויינת עבור העסקים הקטנים להיכנס לעבודה מול מוסדות גדולים. זהו רק צעד ראשון ואחריו יבואו גופים נוספים.

השבוע נפגשו הגב׳ סימונה מורלי ודוד קקון כדי לסגור את המיזם הקהילתי היצירתי והשניים מברכים על השת״פ לטובת העסקים באשדוד.

כדי לחתום בקהילתיות הגיעה סימונה עם תמונה המוקדשת לארגון, צילום מתוך של הצלם דביר מתוך הפרוייקט ״משקפיים ורודים״ שמובילה ״מהות״. אם כבר קהילה אז עד הסוף.

סימונה מורלי, מנכ״לית מהות: ״הרשות העירונית ״מהות״ שמחה להיות שפותחת את שעריה לשת״פ מבורך שישתף פעולה עם שלל העסקים הקטנים בעיר ותגדיל משמעותית את רשימת הספקים. אני משוכנכת שאני רק הסנונית הראשונה ואחרינו יצטרפו עוד גופים עירוניים ומסחריים. זו גם הזדמנות מצויינת לברך על היוזמה של קקון וחבריו ולאחל להם המשך הצלחות.״

דוד קקון, יו״ר ארגון העסקים: אני מברך על השת״פ ומודה לגב׳ סימונה מורלי על החלוציות והאמון בארגון וקורא לעוד עסקים להצטרף, זה לוקח שניה וזה בחינם. צעד זה הוא ראשון מבין כמה מהלכים עליהם נבשר בקרוב. כבר בשבוע נבשר על שת״פ משמעותי נוסף בעיר, יש למה לחכות.

להצטרפות לארגון העסקים העירוני (ללא תשלום)

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*