הצדעה למתנדבי הסיירות

הצדעה למתנדבי הסיירות

מתנדבי הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות השתתפו בערב הצדעה שנועד להלל ולשבח את ציבור המתנדבים הפעילים ברשות ומעלים תרומה לביטחון האישי של תושבי העיר ולחוסנה החברתי והאזרחי של הקהילה. ברכות ותשבחות, הרצאה מעניינת ומופע זמר היו חלק מהתוכנית החגיגית שביקשה להדגיש את חלקם של המתנדבים בביסוסה של חברה בריאה ואיתנה.

חודש דצמבר הוגדר כחודש הבינלאומי במאבק בסמים ובאלכוהול. אחד מימי השיא של פעילות הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות שמתקיימים במהלך חודש זה הוא ערב ההוקרה השנתי למתנדבי הרשות, בדגש על מתנדבי סיירות ההורים וסיירת "סבא-בא". את הטקס המכובד, שנערך בשיתוף עיריית אשדוד ו"עיר ללא אלימות", הנחתה גב' דבורית זהבי – מנהלת התוכנית "עיר ללא אלימות" באשדוד.

השנה יוחד הטקס לציבור המתנדבים אשר נחלצו לסייע במשבר החירום שפקד את העיר ואת כל יישובי הדרום ב"צוק איתן". "עבור הרשות העירונית, ערב זה הינו במה ראויה להודות למתנדבים שבמהלך כל השנה עושים ותורמים מזמנם לתושבי העיר, ובכלל זה גם בזמנים קשים כדוגמת מבצע "צוק איתן" בקיץ האחרון. רבים ממתנדבי הרשות התנדבו לסייע למערכת העירונית במגוון משימות והעלו תרומה חשובה לתפקודו של העורף האזרחי באשדוד" ברכה גב' סימונה מורלי – מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ואלימות באשדוד, את המתנדבים.

המתנדבים ובני משפחותיהם זכו בערב זה להרבה כבוד והוקרה, כאשר נציגים מכל גופי הביטחון והחירום התייצבו ובאו לכבד את המעמד. מר אריה איטח מנהל אגף חירום וביטחון של עיריית אשדוד, בירך את המעמד ושיבח את המתנדבים הרבים והאיכותיים: "תודה על שהנכם מהווים כוח רב למערכי האכיפה בעיר ונמצאים בכל שבוע בפעילות". כן נכחו גב' חנה בן איון – מנהלת היחידה להתנדבות ומר מיקי בן עזרי – ראש מנהלת רבעים י'-י"ג שגם פעיליו לוקחים חלק בפעילות הסיירות הרביעיות שהוקמו בשיתוף המנהלות ברבעים.

גב' אנג'לה שוקרון, מתנדבת וותיקה ומתמידה, נשאה דברים בשם ציבור המתנדבים. במילים חמות היא סיכמה ואמרה: "אל תטילו ספק בכך שקבוצה של בני אדם המחויבים למשימותיהם, יכולים לשנות את העולם". ואכן, דומה שאין כח גדול יותר מציבור מתנדבים המתפנים מכל עיסוק וממקדים את פעילותם למען מטרה שהציבו.

הפתעה נעימה היתה בשלב זה של הברכות כאשר לרכז הסיירות מר שי נקש הוענקה תעודת הוקרה ע"י מר שמוליק דואק, מוותיקי המתנדבים בסיירת. "בערב זה התודה היא לכם, אנו מחלקים תעודות הוקרה ולא הצטיינות זאת מאחר וכל אחד ואחת מכם מצטיין!" אמר בהתרגשות.

כיאה לערב חגיגי, לאחר טקס חלוקת תעודות ההוקרה למתנדבים של סיירות ההורים וסיירת סבא-בא, ולאחר הרצאה מלומדת ומעניינת של אורי גדס שעסקה בנושא השפעת האלכוהול על בני נוער, קינחו האורחים בערב שירה מהנה עם הזמרת רויטל טל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*