הפקות בר מצוה בכותל

הפקות בר מצוה בכותל

היום המרגש סוף סוף הגיע. המשפחה כולה מועמסת על האוטובוס או על הרכבים הפרטיים בדרך לטקס המסורתי בכותל המערבי. לא כל אחד יודע איך מתנהל הטקס, (הנחת תפילין ועליה לתורה) מה צריך להביא אתנו מהבית ומה נוכל לקבל במקום (סוכריות לזריקה כיפות וטליתות לתפילה, בקבוק ליקר או יין וכוסיות לשתיית לחיים) מה צריך חתן הבר מצווה לדעת לקראת האירוע (לקרוא את ברכות התורה ואת הפרשה הרלוונטית לנוהגים כך) ובכלל, מה עוד ניתן לעשות לאחר העלייה לתורה. (לסייר בעיר העתיקה, לאכול סעודת מצווה במסעדה)

לשם כך אנחנו כאן, על מנת לסייע בתחום הפקות בר מצוה בכותל לכל הזקוק ולכל המעוניין.

עליה לתורה בכותל – איך זה מתנהל?

הימים בהם נחגגות חגיגות בר מצוה בכותל אלו בדרך כלל הימים שני וחמישי בהם קוראים בתורה לאחר תפילת שחרית ואז יכול הנער לעלות לתורה. ישנם ימים נוספים בהם ישנה קריאת התורה כמו בראש חודש שאז גם ניתן לערוך עליה לתורה לחתן בר המצווה. המשפחה שרוצה לחגוג את העלייה לתורה בכותל המערבי, תגיע באחד מהימים הללו (בליווי תופים ומחולות על פי בחירתה, אך רק עד לרחבה וזאת על מנת שלא להפריע למתפללים) החתן יתפלל במניין, כדאי לבחור במניין הנעמד להתפלל סמוך למחיצה, זאת כדי שגם הנשים ובנות המשפחה שהגיעו להשתתף באירוע תוכלנה לעקוב אחר התנהלות התפילה ולחזות בחתן בעת עלייתו לתורה ואף לזרוק עליו סוכריות לאחר שיבצע הכול בהצלחה… בעת קריאת התורה יוזמן החתן לעלות לתורה ועל פי מנהגכם הוא יברך את הברכות ואולי גם יקרא את הפרשה.

מה צריך החתן לדעת לקראת האירוע?

יש נערים שהדבר היחיד המטריד אותם, הוא איך יצליחו להתחמק ממטח הסוכריות… על מנת להקל עליהם ולסייע להם להתמקד בעיקר, נמליץ לכם להצטייד בסוכריות רכות כמו מרשמלו, זאת כדי שהנער יתרכז כראוי בתפקיד האמתי המצפה לו ביומו הגדול. עליכם לסייע לו להתאמן בהנחת התפילין בדרך הנכונה על פי ההלכה. יש קהילות בהן מתחיל הנער להניח תפילין כדין החל מחודש לפני יום הגיעו למצוות כך שכאשר מגיע יום בר המצווה, הרי הוא כבר מניח כזקן וכרגיל. על החתן ללמוד את ברכות התורה מה יש לברך לפני הקריאה ומה לאחריה. בקהילות בהן נהוג שהחתן עצמו קורא בתורה, עליו ללמוד לשם כך את טעמי המקרא ולשנן היטב את הפרשה כדי שלא יטעה במהלך הקריאה.

הפקות בר מצוה בכותל – כדי שגם הטקס שלכם יהיה מושלם!

קיום בר מצוה בכותל, מוביל אתכם לצומת שהאפשרויות בה רבות. ההיצע הוא גדול ואנחנו כאן כדי לסייע לכם בהפקת האירוע שיהפוך לאירוע מעצים ובלתי נשכח עבורכם וכמובן עבור נער בר המצווה. הניסיון העשיר שלנו בתחום הפקות בר מצוה בכותל, יסייעו לכם בבחירת התכנית המתאימה עבורכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*