הפועל אשדוד בכדוריד פותחת עונה

הפועל אשדוד בכדוריד פותחת עונה

קבוצת הבוגרים של הפועל אשדוד בכדוריד החלה את אימוניה לקראת עונת הכדוריד 2015/16 בליגת העל. המאמן וובה זייקמן: "המטרה העיקרית היא לעשות צעד נוסף קדימה מעונה שעברה".

קבוצת הכדוריד של הפועל אשדוד פתחה את אימוניה ביום שני האחרון באולם הספורט של הקבוצה במקיף ט' כאשר רוב הסגל מעונה שעברה נשאר לעונה נוספת, ובמקביל עובדים במרץ להחתמת זר שמאלי ביד שישדרג את הקבוצה משמעותית.

השחקנים הבולטים מעונה שעברה שהובילו את הקבוצה להישג המשמעותי ביותר מאז שנוסדה, רבע גמר פלייאוף וניצחון בודד מהעפלה לחצי הגמר, יובילו את הקבוצה עונה נוספת. המקשר הצעיר, יותם טל (23) שהגיע בעונה שעברה בהשאלה מהאלופה, הפועל ראשון לציון, הושאל לעונה נוספת וינסה להעמיד ממוצעים דומים ואף יותר טובים מעונה קודמת, (6 שערים בממוצע למשחק).

טיאומיר דודר,(34), הזר הסרבי  הנהדר ששימש כעוגן המרכזי והברומטר של הקבוצה בעונה שעברה, חתם לשנתיים נוספות והמטרה העיקרית היא להשאיר אותו באגודה גם לאחר שיפרוש ממשחק פעיל ולצרף אותו לסגל המאמנים באגודה.

שחקנים נוספים שנשארו לעונה נוספת הם שחקני הפינה, רועי ביטון וגיל כרמין שהציגו עונה נהדרת בשנה שעברה ויקבלו את הקרדיט גם בעונה הנוכחית, דדי פרץ, הפיווט המצוין שהושאל מהפועל ראשון לציון בעונה שעברה, וכמובן שחקני הבית, האחים ישראל ויוסי ביטרמן, אלעד טלקר, אור שפרן, עמרי קושמרו, שחקני הנוער, אדיר כהן, דן פונכץ ובן סמימי והקפטן נתנאל מלול שימשיכו לשמש כבסיס איתן של הקבוצה והדבק שמחבר את השחקנים יחדיו. בנוסף, שחקן הפינה, מיכאל גרברניק, שעזב את המדינה בשנה שעברה לטובת לימודי רפואה בקרואטיה, חזר לישראל ויהיה חלק מהסגל בעונה הקרובה במקביל להמשך לימודי הרפואה באוניברסיטת ת"א.

בגזרת העוזבים, שני השוערים הצעירים שעמדו בעונה שעברה בין הקורות, מתן ארבס וירין רוטברג שלא מימשו את הפוטנציאל הגדול, עזבו את הקבוצה כמו גם המרכז הצעיר של נבחרת העתודה, מתן גולץ שלא ראה הרבה דקות משחק, וינסה את מזלו באס"א ת"א בעונה הקרובה. רומן אייזטולוב, המקשר הרוסי השמאלי של הקבוצה, לא השאיר את חותמו בקבוצה ולאחר שנתיים בינוניות, הוחלט להיפרד מהשחקן ולמצוא אלטרנטיבה טובה יותר.

ההחתמה המשמעותית של הקבוצה, היא בעמדת השוער. אורן מאירוביץ ,שוערה הראשון של נבחרת ישראל ומי ששיחק כל חיו בקריית מוצקין הרחוקה, חתם בקבוצה לשנתיים ויהיה שוערה הראשון. כמו כן, גם שוערה הצעיר והמבטיח של מכבי ראשון לציון, ליאור קפלן הושאל לעונה אחת וינסה לצבור ניסיון לצד השוער הטוב בליגה.

סגל הקבוצה טרם הושלם כאשר לקבוצה חסר זר נוסף שאמור להצטרף בשבועות הקרובים ובקבוצה מקווים שיצליחו להחתים שחקן בעל שם וניסיון שיוכל להוביל את הקבוצה להישגים משמעותיים העונה. בנוסף, זייקמן מעוניין לצרף לסגל לפחות עוד שחקן ישראלי בכיר שייתן נפח ויכולת תמרון בהתקפת הקבוצה.

המאמן וובה זייקמן לקראת העונה הקרובה: "אני שמח מאוד לפתוח את עונתי הרביעית בקבוצה. זה מאוד נוח כאשר אתה מכיר כבר את השחקנים, את היכולות ואת האופי של כל שחקן ושחקן וזה נותן לך מרווח להתאמות מקצועיות ומוריד מהלחץ של פתיחת העונה. אין ספק שבעונה שעברה הפגנו יכולת טובה ולא נפלנו מאף קבוצה בכירה בליגה. אשדוד כיום היא שם דבר בליגת העל והקבוצות היריבות מכינות את עצמן בשיא הרצינות לקראת המפגשים איתנו. המטרה העיקרית העונה היא באמת לעשות צעד נוסף קדימה מעונה שעברה. אנחנו לא מתביישים להציב לעצמנו מטרות לקראת העונה הקרובה אבל גם צריכים להיות מציאותיים ועם רגליים על הקרקע ולהבין שהליגה התחזקה מאוד וקבוצות רבות ביצעו החתמות משמעותיות בכדי להגיע להישגים העונה. לא יהיה קל בכלל אך אני מאמין שעם חיזוק של זר נוסף שיהיה משמעותי בקבוצה ועוד ישראלי בכיר, אפשר להגיע להישגים היסטוריים העונה."

יו"ר הקבוצה, עופר קושמרו הוסיף בשיחה עם השחקנים: "להישגים מגיעים רק בעבודה קשה ובלי קיצורי דרך. אני לא מאמין בתהילה של רגע, אלא הדרך חשובה מהכול. הקבוצה בדרך הנכונה ועם הרבה מוטיבציה, השקעה ואמונה בדרך אנחנו גם נראה תוצאות טובות. אם לפני 3 שנים שחקנים בכירים בענף שפנינו אליהם די גיחכו על הרעיון לבוא ולשחק באשדוד, היום כל שחקן בליגה יודע  שאשדוד היא חממה מקצועית וחברתית הכי טובה בליגה וכיום אין שחקן שלא רוצה להגיע ולשחק פה. זה מבחינתי הישג משמעותי".

יותם טל, שחקן הקבוצה: "הגעתי מהקבוצה הבכירה בליגה, הפועל ראשון לציון, לקחתי אליפויות ותארים, ואני יכול להגיד בפה מלא שהחוויה והאנרגיות שיש בקבוצה הזו לא דומות לאף קבוצה שאני מכיר. אני באמת מאמין שאפשר לעשות כאן דברים יפים ואם נהיה "חצופים", גם להגיע להישגים ולקחת תארים. פשוט צריך להאמין שזה יקרה וזה יקרה".

הקבוצה תקיים משחקי אימון במהלך החודש הקרוב במטרה להוריד את החלודה שהצטברה בפגרה. המשחק הרשמי הראשון יתקיים ב28.8 במסגרת גביע איגוד השופטים שם תפגוש הקבוצה את העולה החדשה, הפועל פ"ת למשחק על העלייה לרבע הגמר. העונה הסדירה תיפתח ב25.9.15, כאשר הגרלת המשחקים תתקיים בשבוע הבא.

 

bansummer

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*