הערב, פתיחת ארגון העסקים העירוני הראשון מסוגו

הערב, פתיחת ארגון העסקים העירוני הראשון מסוגו

הערב בשעה 18:30, בקניון ייפתח באופן רשמי ארגון העסקים העירוני הראשון מסוגו בישראל. הקונספט הוא בראש ובראשונה בית קבוע לבעלי עסקים קטנים ובינוניים באשדוד.

להקמת הארגון חברו 4 אשדודים, המייצגים את ה-DNA של בעלי העסקים, דוד קקון, אושרי ניזרי, רפי דיין ודניאל חוטובלי. הארבעה הקימו את עסקיהם בעיר ובאים לתת מנסיונם המשולב העשיר לטובת העסקים המקומיים.

בראש ובראשונה מטרת הארגון היא לייצר קהילה, קהילה שמדברת, קהילה שנפגשת וקהילת עסקים מחוברת ומאוגדת. המטרות המשניות והלא פחות חשובות הינן:

  1. חיסכון משמעותי בעלויות החודשיות
  2. ייעוץ בנקודות זמן קריטיות בחיי העסק
  3. הנגשת מידע ואמצעים שעסק קטן אינו חשוף אליו
  4. הנגשת ידע וחשיפה לתכנים שיעניקו כלים להתמודדות
  5. ייעוץ משפטי רלוונטי והכוונה
  6. טיפול מסודר וישיר מול העירייה וגורמים ממשלתיים
  7. חיסכון כספי משמעותי ככח התאגדות
  8. טיפול בחיי הפרט, הפנאי והתרבות של בעלי העסקים

הארגון הוקם כחל״צ (חברה לטובת הציבור) ועוד לפני שהוקם כגוף רשמי פעל כשנתיים בהתנדבות מלאה והגיע להישגים לא מבוטלים הכוללים הוזלת משמעותית של עמלת הסליקה, מחאה והצפת נושא הכחשות העיסקה, הטבות לבעלי העסקים במגוון אירועי פנאי ותרבות בעיר, פיתרון משברים מול העירייה וייעוץ משפטי.

את השירות המשמעותי הזה לעסקים שפעל באופן לא רציף הגיע הארגון לפתור ולמסד. בתמיכת ראש העיר ד״ר יחיאל לסרי ושר הכלכלה אלי כהן שאימצו וחיבקו את המיזם ייפתח הערב. את המיזם מלווה מקרוב ממ״ק ראש העיר עו״ד גבי כנפו שדחף להקמת הארגון בעיקר בגלל הצורך המתבקש לארגון מסוג זה.

ההצטרפות לארגון היא ללא תשלום מצד העסקים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*