הערב: מכבי אשדוד\באר טוביה פותחת עונה

הערב: מכבי אשדוד\באר טוביה פותחת עונה

לאחר קיץ מתיש בו הוחלפו כמעט כל שחקני הסגל, כולל המאמן על הקווים, תפתח הערב (שני,19:35), מכבי אשדוד\באר טוביה עונה נוספת בליגת העל, כשתתארח ב"גן נר" אצל גלבוע\גליל.

באשדוד זוכרים כמובן טוב מאוד את האולם הוותיק בצפון, שכן את משחק החוץ הראשון שלהם אשתקד, שנערך בגלבוע, גברו אשדוד 77-75 על האדומים.

עבור גלבוע שמאומנים על-ידי אריאל בית הלחמי, יהיה זה משחקם הרשמי השלישי העונה, לאחר שבשבוע שעבר העפילו לחצי גמר גביע ווינר, שם הפסידו לעירוני נהריה. ההפסד הזה הגיע לאחר ניצחון מרשים ברבע הגמר, 82-73 על הפועל חולון.

כמו הצהובים מאשדוד, גם בית הלחמי החליף את כל רביעיית הזרים שלו, אך שני הרכזים, חואקים שוכמן וייחזקאל סקוורר הוותיק, נשארו לאייש את הקו האחורי.

DKA_0816

ועל מי יבנו באשדוד אתם שואלים?

שני הישראלים הדומיננטיים שהגיעו הקיץ לעיר הנמל, אלכס צוב'רביץ' וגוני יזרעאלי שהגיעו בצוותא מהסגול של הפועל חולון, יהיו אלו שיצטרכו לתרום רבות עבור הצלחה מקצועית של יתר חבריהם. מבחינת הזרים, קמרון לונג הוא היחיד שעוד רובנו מכירים, לאחר ששיחק בחצי העונה שעברה בראשון לציון ואף היה מצויין, כשגם ג'ראלד לי שכיכב באליפות אירופה האחרונה במדי נבחרת פינלנד, עשוי לתת מענה מתחת לסלים. לגבי השניים האחרים, הפורוורד דיוויד לאורי והרכז הנרי סק, יכולתם עדיין בגדר תעלומה, ויההי מאוד מסקרן לראות אותם.

כלל שחקני הסגל:

רכזים – גוני יזרעאלי, אדם הוניג, הנרי סק.

גארדים- טראוויס ווארץ', קמרון לונג, עומר בירנפלד.

פורוורדים: דיוויד לאורי, ג'ימי מקדונאל, נמרוד לוי, אדם אריאל.

סנטרים: ג'ראלד לי, אלכס צ'וברביץ'.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*