הערב ב20:30 מ.ס מתחילה את הפליאוף התחתון

הערב ב20:30 מ.ס מתחילה את הפליאוף התחתון

עם כניסתה ליישורת האחרונה  של עונת המשחקים 2016-2017 של ליגת העל, תארח הערב (שני) מ.ס אשדוד את הפועל כפר סבא למסגרת המחזור הראשון של הפליאוף התחתון.

שבוע אחרי הניצחון המשכנע בחוץ על מכבי פתח תקווה שלמעשה הרחיק מאוד את החבורה של רן בן שמעון מהתחתית הבוערת, האדומים צהובים מגיעים עם לא מעט ביטחון לקראת המשחק מחר מול הירוקים מהשרון.

מנגד, כפר סבא שראתה את יריבותיה לתחתית אשקלון והפועל תל אביב מנצחות, יודעת כי אובדן נקודות הערב ביא' עלול לסבך אותה עד מאוד בתחתית.

הסיפור מאחורי המשחק הזה נוגע למאמן רן בן שמעון. המאמן שהגיע להושיע את מ.ס ממאבקי ההשרדות הורחק כבר במשחקו הראשון אותו ניהל על הקווים, ולאחר שראה את חניכיו מהיציע במחזורים האחרונים ואפילו מצליחים יתר על המידה, יחזור רב"ש מחר לתפקיד המאמן הראשי בתקוה לחבר ניצחון ליגה שני ברציפות.

בן שמעון עצמו אמר לקראת המשחק " השחקנים חיים את מה שקורה וקרה בליגה, אנחנו נרצה להמנע ממבוכה כמו של הפועל חיפה וקריית שמונה אתמול ותפקידי הוא לעשות את ההפרדה אצל השחקנים ואני מקווה שנמשיך את המומנטום החיובי".

בפן המקצועי, מי שבספק גדול למשחק הוא הבלם מיקי סירושטיין שסובל ממחלה, ואם הבלם המנוסה אכן לא יתלבש, מי שיחליפו יהיה בנצי מושל שייכנס לקישור ובכך ישנה את מערך שלושת הבלמים מהמשחקים הקודמים.

בנוסף תום מונה המוצהב ייעדר ואל המשבצת שלו ייכנס חן עזריאל שחוזר מפציעה.

הרכב משוער: ג'רפי, בן זקן, אלחמיד, ברדע, ברוצ'יץ', סירושטיין (מושל), עזריאל, קינדה, דן ביטון, אינברום, דין דוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*