הערב ברוממה: מכבי אשדוד רוצים להתקרב לפלייאוף

הערב ברוממה: מכבי אשדוד רוצים להתקרב לפלייאוף

באווירת חג הפסח תתארח הערב (חמישי,19:40) מכבי אשדוד "קפלן" באר טוביה בהיכל "רוממה" בחיפה למסגרת המחזור ה27 של ליגת ווינר-סל במשחק חוץ מול הירוקים מהכרמל.

הניצחון בשבת האחרונה על הפועל ירושלים עורר מחדש את התאבון של אנשי אשדוד לקראת התברגות אפשרית במיקום בין שמונה הראשונות של הליגה, וכנראה שלאחר המשחק הערב כשאשדוד תבטיח את השארותה באופן סופי לעונה נוספת, כל האמצעים יועברו על מנת המטרה שאוזכרה.

למרות שניצחה את חיפה העונה במסגרת גביע המדינה, בשני משחקי הליגה  מול הקבוצה של עופר רחימי, מכבי אשדוד לא הניבה פרי, ואפילו אפשר לומר ששני ההפסדים היו צורמים במיוחד.

בסיבוב הראשון כשהקבוצות נפגשו ברוממה זה נגמר ב89-68 לירוקים אחרי תצוגת שיא של שלשות עבור המארחים. המשחק בסיבוב השני הוכרע כבר לאחר רבע ראשון מוחץ של האורחים מחיפה באולם "הקריה" והוא נגמר ב72-59 לחיפאים שנמצאים כעת במקום החמישי בטבלה, ומבחינתם נלחמים על אפשרות לאחר את סדרת רבע הגמר, מה שנקרא צרות של עשירים.

DKA_0776

אבל מאז אמצע הסיבוב השני, משהו עבר על הצהובים של טפירו. קווין דילארד שהחליף את דניאל יואינג המאכזב, החל לייצב את הקבוצה בעזרת חכמת משחק ובעיקר עם נקודות שהיו מאוד חסרות לאשדוד במשחקים בהם הפסידה. גם יפתח זיו ובן אלטיט נהנים אט-אט מהעזרה של מספר 0 בצהוב, ובניצחון האחרון על האדומים מהבירה היו להם לא מעט מניות.

בצד החיפאי, אשדוד יצטרכו לתת את הדגש על נושא הקליעה מחוץ לקשת של הירוקים, שעם כלים כמו עוז בלייזר, גרייבס ודיברתלומאו הנהדר, יכולים לגמור את המשחק בדיוק כמו שעשו בסיבוב השני באשדוד.

וזה עדו בלי שציינו את הרכז אולי הטוב ביותר בליגה, גרגורי ורגאס שמאז חזרתו לחיפה רק עושה טוב עבור עופר רחימי ואנשי המועדון הירוק.

שופטי המשחק הערב יהיו גילי כהן, גיא סימיאני ודוד איזמירלי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*