הערב באולם הקריה: מכבי אשדוד רוצה לחזור לנצח

הערב באולם הקריה: מכבי אשדוד רוצה לחזור לנצח

ההפסד בשבוע שעבר לעירוני נהריה אמנם הרחיק עד מאוד את סיכוייה של מכבי אשדוד\באר טוביה לקבל את כרטיס הכניסה אל 8 הראשונות של הליגה בתום העונה.

הערב(19:00,רביעי) הצהובים של מאיר טפירו יארחו באולם "הקריה" את הכתומים מעיר היין, מכבי ראשון לציון  במסגרת המחזור ה30 כשהמטרה תהיה לחזור למסלול הניצחונות, ואולי על הדרך להרוס את הסיכויים של הכתומים להכנס לפלייאוף.

כמו אשדוד, גם האורחת ולמי שעוד צריך להזכיר, האלופה מהעונה שעברה, נמצאת במומנטום חיובי מאוד מבחינתה, לאחר שניצחה את כל חמשה משחקיה האחרונים בליגה.

מי שאחראים על השינוי החיובי אצל הכתומים הם שני השחקנים החדשים קמרון לונג וג'יי ג'יי מור שצורפו לאחרונה, וכמו הזרים מהצד הצהוב (דילארד וליטל) הביאו השפעות נהדרות לטובת מאמניהם הצעירים של שני המועדונים.

בצד של אשדוד, מי שנרשם להתמודדות וצפוי אולי לקבל דקות ראשונות מאז שנפצע באותו משחק מול חולון בתחילת הסיבוב השלישי, הוא הגארד פרסטון נואלס שהעדיף שלא לבצע ניתוח, ויתלבש ע"ח של מריו ליטל שנסע למולדתו מסיבות משפחתיות.

כמו נהריה בשבוע שעבר, גם האלופה מראשון יכולה לרשום על טפירו סוויפ העונה, לאחר שבשני המפגשים הקודמים בין הקבוצות (84-77 בקריה) ו(80-58 בבית מכבי) יצאו הכתומים עם ידם על העליונה.

אגב, בין שני מחנות האוהדים של אשדוד ושל ראשון, קיימת יריבות ספורטיבית שצמחה בשנים האחרונות בצורה די משמעותית, והתעצמה כשבעונה שעברה הצהובים מאשדוד הדיחו את אותה ראשון בחצי גמר הגביע לאחר מותחן מרתק. כך שלפחות מבחינת הקהל, ניצחון מחר על הכתומים שאולי ימנע את ההתברגות שלהם לפלייאוף בתום העונה יהיה מתוק במיוחד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*