העמותה לקידום הגלישה ומקיף ו': "מסבירים פנים לים"

העמותה לקידום הגלישה ומקיף ו': "מסבירים פנים לים"

יוזמה חינוכית יחודית בשיתוף פעולה של מנהל החינוך, העמותה לקידום הגלישה ומקיף ו' יצאה לדרך. במסגרת הפרוייקט הנושא את השם "מסבירים פנים לים", הוכשרו תלמידי מקיף ו' להדרכת בני נוער בנושאי מודעות לסכנות והתנהגות נכונה בים. בני הנוער המתנדבים משתלמים בנושא, ומעבירים את כללי הזהירות לתלמידים באמצעות מצגות, הרצאות חווייתיות ודיונים המתקיימים בסופן. מנהל אגף החופים אריה תורג'מן, סיפר היום לאחר השקת הפרוייקט שנערך בבית הספר את רשמיו "בהתחלה חששתי מהעניין, אך מהר מאד הרגשתי בטוח בבני הנוער הרציניים שלמדו היטב את הנושא עליו נדרשו להדריך.

המתנדבים עברו מבחנים שלנו באגף החופים, העמיקו בכל עניין בו נדרשו להפגין ידע מול התלמידים והיום העבירו את ההרצאה הראשונה בהצלחה רבה.

תענוג לראות נוער אחראי אשר נושא את המסר הכל כך חשוב של זהירות בים לדורות הצעירים. שיתוף הפעולה בינינו, בין ירון קליין ועדי קלנג מהעמותה ובין מנהלת השש שנתי ד"ר טאוב היה טבעי ומוצלח, וקבלת הפנים במקיף ו' היתה חמה ונהדרת.

חשוב לי לציין את אפרת נהרי ואינדה פלינט, רכזות חברתיות ממנהל החינוך, שעמלו גם כן על היוזמה המבורכת."  ד"ר רונית טאוב, מנהלת השש שנתי הוסיפה "אנו מעוניינים לאפשר לתלמידינו למצות את תכנית הבגרות החברתית באופן התורם והמצמיח ביותר. תלמידים אשר מתנדבים במיזם כל כך חשוב, גם עוסקים בתחום הקרוב לליבם וגם תורמים לסביבה בהפצת מידע חשוב במיוחד בעיר בה ים הוא חלק מחיי היום יום. חשוב לי להודות לרכזת המעורבות החברתית של מקיף ו', אביבה אגוז, אשר עמלה רבות על מציאת יוזמות חינוכיות ופרוייקטים מגוונים להתנדבות."

00

פרסום ממומן
22יחד

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*