העיזו להשתמש בצבעים כהים בעיצוב המטבח

העיזו להשתמש בצבעים כהים בעיצוב המטבח

 

גוונים קלילים ובהירים הם האמירה החד משמעית שניתן למצוא כיום בתחום המטבחים.

אך לאט לאט ניתן למצוא עוד ועוד אנשים שמעיזים אחרת – ומרווחים. בניגוד לעבר, כיום בעיצוב המטבח או בהחלפת דלתות מטבח יש שימוש משמעותי בגוונים כהים עד אפילו צבעים כהים במיוחד.

יותר ויותר מעצבי ארונות מטבח תפסו אומץ ובוחרים להשתמש בצבעים כהים כאפור בטון וכשחור על מנת ליצור אפקט חזק במיוחד לדלתות מטבח ולתת להן עומק.

כיצד ניתן לקבל מראה עוצמתי בעיצוב דלתות המטבח?

ניתן לעקוב אחרי מספר כללי יסוד שינחו אותנו בעיצוב המטבח, כללי יסוד שמבוססים בעיקר על שילוב צבעים כהה, מורכבות השילוב תתבטא בכמה תבחרו להדגיש את המראה הכהה וכמה קיצוני תרצו לקחת את המראה של הדלתות מטבח שלכם וללכת עם זה עד הסוף.

לא קודר כי אם עוצמתי חזק ומשמעותי

לחוששים שביניכם אופציה נפלאה אחת תתבטא בלבחור כיוון של דלתות מטבח בהירים בצבעים של לבן או שמנת ובכך נעמיק ונביע את היופי החזק הכהה דוקא של אריחי הקרמיקה ושל השיש הכהים.

השילוב שתיארנו מתאים במקרים שאנו רוצים לשמר את החזות העוצמתית שנותנים הצבעים הכהים אך לא לאבד כמות אור טבעי זורם בחלל המטבח. באמצעות האור החדר לא יהפוך לקודר.

לגבי השיש- יש יתרון עצום!!! בבחירתנו בשיש כהה.

כיום קשה מאוד להשיג שיש איכותי. ללא תלות במחיר שנשקיע. אלא אם כן אתם מוכנים להשתמש בשיש "של פעם" אך אז תהיו מוגבלים למספר גוונים מצומצם.

לכן מומלץ לבחור שיש כהה. גם אם אתם אנשים שמאוד שומרים על הניקיון. יש כתמי אוכל שהשיש העכשווי נוטה לספוג אותם. ואין צורך לתאר כיצד זה משפיע על המראה.

קבלת מראה חזק ואלגנטי גם יחד

לקבלת מראה ייחודי נוסף השתמשו בגוונים כהים בשילוב גוונים של עץ. הייחודיות הזו רלוונטית גם להחלפת מטבח שלם וגם במקרה של החלפת דלתות מטבח. השילוב של כהה עם עץ יחד שומר על מראה עומתי אך יחד עם זאת מביע רכות ועדינות בעיצוב.

אם אתם אוהבים את הנראות שהעץ מביע בעיצוב אך מטבח כפרי זה "כבד" עליכם. זו הבחירה המושלמת עבורכם  שתיצור לכם אוירה נהדרת במטבח.

ובכל זאת… מה לא לעשות

תעוזה זה לא דבר שצריך לפחד ממנו בכל הנוגע לעיצוב. ובכל זאת ממה שכן כדאי להימנע במקרה הזה זה שימוש בצבעים כהים בקירות המטבח דוקא.

לא נראה לאבד את כל אותם היתרונות שניסינו להביע פה.

שימוש בצבעים כהים בעיצוב המטבח יצרו אווירה כי החלל הוא קטן משמעותית מגודלו האמיתי, וחבל. זה עלול להגיע עד למצב כי נחוש כי קירות המטבח סוגרים עלינו…

מפחדים להעיז? מה כן ניתן לעשות כדי ליהנות מהיתרונות?

אם המראה הכהה יפה ומרשים בעיניכם ואתם נהנים להתבונן בו, אך רק באולמות התצוגה ודאי לא בביתכם. מומלץ להוסיף טאצ' קטן למטבח שלכםבנגיעות של אפקט עיצובי כהה שחוזר על עצמו ונותן טון קטן ועדין אך עקב החזרה שלו הוא הופך להיות משמעותי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*