הסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל?

הסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגל?

שלום רב חברים יקרים היום אני ברשותכם לדבר איתכם על משהו שאני מאחל לכם שלעולם לא תהיו צריכים לדעת מזההעניין שאני רוצה לדבר עליו הואהסרת תוצאות חיפוש שליליות בגוגלמדובר בענף קטן יחסית בעולם האינטרנטאבל חשוב מאוד לכל אחד היום

בואו נתחיל אולי מהתחלהיצא לכם פעם לחפש את שמכם בגוגלהאם ניסיתם את זהאם לאתעצרו שנייה אחת ותעשו את זהסתם מתוך סקרנות

מה יצא לכםהאם יש דברים בכללחיובישלילימשהו

אני מקווה שיצאו לכם דברים טובים או לפחות לא יצא שום דבר בכללאם יצא לכם משהו שליליכאן זה כבר בעיה גדולה מאוד.

אז מה עושים כאשר יש על שמכם כתבות שליליות

הדבר הראשון שניתן לעשות הוא תכנוןכלומר להבין בדיוק את האתרים שבהם יש לכם אזכורים שלילייםהאם זה אתר חדשותהאם זה אתר פסקי דין?האם זה בלוג אישי של מישהו?

בהנחה שמצאתם את הבעיה ואת המקור שלהאנחנו עוברים לשלב השני של הפעולות שזה להתחיל לפנות לאתרים שבהם יש לכם אזכורים שלילייםמה זה אומר בפועללשלוח אימייל לאותו אתר או להתקשר לאותו אתר כדי לבקש ממנו להוריד את האזכורים השלילייםבדרך כלל זה לא יביא תוצאות בכללאבל במעט מקרים זה כן יעזור וזה יעזור לתמידזה הפיתרון הכי טובאני ממש לא ממליץ לבנות על זהאבל זה בהחלט משהו שניתן לעשות וצריך לעשות.

השלב הבא הוא להתחיל להתמודד עם הבעיהבהנחה שלא הורידו לכם את הכתבות שהיו על השם שלכםאנחנו צריכים להתחיל לפעול ואני חייב להדגיש שאני ממש לא ממליץ לעשות את הדברים האלו לבדבדרך כלל זה לא יעבודאבל רק שתדעו שזה הקו שצריך לעשות ואלו השלבים.

מהו השלבלהתחיל לבנות לעצמכם פרופיל חדש באינטרנט וליצור בעזרתו תוצאות חיפוש חיוביותכלומר אנחנו מוצאים באינטרנט מקומות שבהם ניתן לפתוח בלוגים בחינם ומתחילים למלא אותם בתכנים אודות כל נושא בעולם ובכלל לא משנה מה אתם כותביםהעיקר שהבלוג ישא את השם שלכם.אמנם קשה להסביר את זה אבל ככה הדברים עובדים וככל שתכתבו יותר באינטרנט בבלוגים שנושאים את השם שלכםכך אתם תראו שהתדמית האינטרנטית שלכם תשתפר פלאים.

מה עוד?

לצערי הרב זה לא באמת מספיק לעשות את הדברים האלוצריך לעשות עוד פעולות נוספות והנה מה שאני ממליץ לעשות:

פתיחת ערוץ יוטיובגם אתם לא עצמאיים ולא בעולם העסקיםעדיין ניתן לצלם כל מיני דברים שמעניינים אתכם עם הטלפון הסלולריכדי למלא ערוץ אינטרנט ביוטיוב שנושא את שמכםזה אולי נשמע לכם מיותראבל הדברים האלו בהחלט עובדים.

פייסבוק?

גם אם כבר יש לכם פייסבוקעדיין ניתן לפתוח פייסבוק עיסקי ולא משנה בכלל אם יש לכם עסק או לאהמטרה היא כאמור ליצור הרבה מאוד תוצאות חדשות שנושאות את השם שלכם וכאמור עוד פייסבוק אחד יכול להיות בדיוק הדבר שיעזור לכך.

מצליחים לחשוב על עוד מקומות ברשת שבהם אתם יכולים ליצור תכנים על שמכםתמיד מעולהתעשו את זהבמלחמה על התכנים השלילייםכל דבר חיובי יכול מאוד לעזור.

ואם אתם רוצים לשלם למישהו מומחה שיעשה את הדברים בשבילכםאשמח אם תפנו אלי,

מרטין בוקסדורף: 0508-116397

 

face2

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*