הסרטון שיטלטל אתכם – מחאת הלביאות לרצח נשים

הסרטון שיטלטל אתכם – מחאת הלביאות לרצח נשים

פעילות יזומה ומבורכת של סיעת הלביאות כחלק ממיזם ארצי של מחאה בעקבות מקרי הרצח המתגברים במדינת ישראל. 20 נשים נרצחו מתחילת השנה בישראל ומישהו צריך להציף את הבעיה. עשרות מוקדים קיימו במקביל פעילות לאות מחאה, בכל עיר וישוב בארץ בחרו בדרכן נשים מובילות לקיים סוג של טקס, פעילות או כל רעיון להעלאת המודעות.

הלביאות של אשדוד לקחו את לוידוי מרגש ומצמרר של שירז רוזנהפט, תושבת אשדוד בת 20 שמספרת את סיפור רצח אמא שלה ע״י אביה, ממקור ראשון ללא פילטרים.

עו״ד תמרה פלג, מתמודדת מטעם הלביאות למועצת העיר:

אלימות נגד נשים היא נגע הנגעים. היא יכולה להיות מצויה בכל שכבות האוכלוסייה. היא לא מדלגת על שום מעמד כלכלי או משכל. היא פה מול כולנו. היא אצל הבת של השכנה, היא אצל הבת דודה שנישאה מאהבה גדולה, היא אצל הקולגה בעבודה. והיא כמו סרטן מתפשטת.

היא כזו שלכולם נח לא לראות אותה ולא לטפל בה, כי היא מביכה. גם האישה הנתקפת בדרך כלל מאוד נבוכה שזו המציאות בה היא חיה, ואז זה מעצים את. בעייתיות, כי זה לא מדווח משום כיוון ובוודאי לא מטופל.

אלימות במשפחה היא גם התפוח האדמה הלוהט של מערכת החוק והמשפט. שופטים לא אוהבים להתעסק בזה וגם אין להם כלים מספקים למענה.
בשלב הראשון זה ניראה כמו מילה שלה אל מול מילה שלו. אבל אלימות במשפחה כנגד נשים היא הסרטן של החברה. היא פוגעת בכולם כאמור, וזה שעומד מנגד, אף הוא איננו רוצה או איננו יכול לעזור.

ראשית יש להעצים את המודעות, העצמת המודעות לרעה החולה הזו תתן לגיטימציה לזה שעומד מהצד להגיד לא עוד!!! אני לא עומד יותר מהצד!!! אני מדווח ועוזר.

אנו, כולנו גברים ונשים, חייבים לשנות את הסטטיסטיקה, חייבים גם לפעול בטיפול שורש חינוכי, ובטיפול נפשי אצל הפוגע. אסור לנו כחברה נהורה להתעלם עוד מהבעיה. והמציל נפש אחת, הציל עולם ומלואו!!! התגייסו עמנו למען מטרה נעלה זו. פשוט אל תשתקו יותר!

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*