הסלמה גם בדרום. אזעקות בחוף אשקלון

הסלמה גם בדרום. אזעקות בחוף אשקלון

בשעה האחרונה נורו טילים לעבר חוף אשקלון , טילים שיורטו ע״י כיפת ברזל וההסלמה מורגשת בכל הארץ, באשדוד זה ככל הנראה עניין של זמן, או עניין של עוד דוקר או זורק אבנים/בקבוק תבעירה שייהרג ע״י כוחות צה״ל בכדי שההסלמה תביא אלינו לעיר דוקר פלסטיני או חלילה מטח של טילים ויחזיר אותנו ואת ילדינו לממ״דים עד שלמעלה בירושלים יצליחו להגיע לעוד רגיעה.

ההסלמה נמשכת בכל הגזרות: בשעה 23:06 נשמעה אזעקה ביישובי חוף אשקלון ואחריה קולות נפץ. ככל הנראה שתי רקטות יורטו מעל האזור. מצה"ל נמסר כי הופעלה אזעקה באזור התעשייה אשקלון וביישובי עוטף עזה. בוצע יירוט של סוללת כיפת ברזל בחוף אשקלון. עוד לפני כן, לאורך שעות הערב נרשמה דריכות בדרום לאחר שעשרות פלסטינים פרצו את הגדר. חמישה נעצרו ושניים נפצעו.  

בליל שבת, מעט לפני 1 בלילה, נשמעה בדרום אזעקת צבע אדוםרקטה נורתה לשטח ישראל מרצועת עזה, והתפוצצה בשטח פתוח באזור המועצה האזורית אשכול. לא נגרם אין נזק ולא היו נפגעים. כמעט באותה שעה, סיכלו כוחות הביטחון פיגוע חדירה להתנחלות צפונית לחברון. היום נפרסו סוללות כיפת ברזל בבאר שבע ובאופקים. זאת על רקע התקריות האלימות בגבול הרצועה ומחשש שארוגני טרור בעזה ינצלו את המצב לשיגור רקטות.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*