המרת מט"ח ב-2020 – מה חשוב לדעת?

המרת מט"ח ב-2020 – מה חשוב לדעת?

החיפוש אחר שערי מט"ח עדכניים והמרות מט"ח הן פעולות נפוצות ביותר בישראל, בעוד הישראלי הממוצע יוצא את שערי המדינה לפחות פעם בשנה, המרת שקלים למטבע זר כלשהו, ו/או המרה חזרה לשקלים עם החזרה לארץ, הן פעולות שגרתיות אותן שואפים מרבים הנוסעים לבצע בצורה היעילה והמשתלמת ביותר. בעוד בעבר היינו נדרשים להגיע לבנק כמה ימים טובים לפני הטיסה ולבצע שם המרת מט"ח מורכבת ומסורבלת, כיום ניתן לבצע המרת מטבע בדיגיטל ובאפליקציה – המרה פשוטה, קלה, מהירה ומשתלמת ביותר.

עלויות מופחתות ונוחות חסרת תקדים – המרת מט"ח בדיגיטל

לפחות חלק מהבנקים הגדולים השונים מציעים כיום ללקוחותיהם ליהנות מיתרונות העידן הדיגיטלי גם בכל הנוגע לפעולות כמו המרת מט"ח, אשר הופכות פשוטות, מהירות ומשתלמות יותר כאשר נעשות דרך אתר האינטרנט של הבנק, או דרך האפליקציה הייעודית של הבנק. עולם הדיגיטל מציע יתרונות משמעותיים לא רק ללקוחות אלא גם ובעיקר עבור המוסדות והארגונים השונים, ובכללם הבנקים. בעוד עבור הבנק עצמו יעיל ומשתלם יותר להפעיל אפליקציה או אתר אינטרנט פעיל בו יכולים לקוחותיהם לבצע פעולות שונות (דוגמת המרת מט"ח) ביתר קלות ונוחות, גם עלות התפעול יורדת ולכן הלקוחות יכולים ליהנות מעסקאות אטרקטיביות ומשתלמות יותר, בנוסף להיותן פשוטות וקלות הרבה יותר לביצוע. לא רק שאיננו צריכים לפנות זמן מהיום ולגשת בעצמנו לבנק כמה ימים לפני הטיסה על מנת להמיר מט"ח ואנחנו יכולים לעשות זאת מכל מקום ובכל זמן דרך הסמארטפון, הטאבלט או המחשב שלנו, אלא הפעולה עצמה נעשית ביתר מהירות ופשטות, והתעריפים שנקבל יהיו טובים יותר מבעבר. היעילות של העולם המקוון מתרגמת כאן ישירות לרווח עבור הלקוח והבנק גם יחד.

מבדיקה רציפה של שערי מט"ח ועד לאיסופו בטרמינל לפני הטיסה

פעולות מט"ח שונות בדיגיטל, הן באמצעות האפליקציה הייעודית של הבנק והן דרך אתר האינטרנט, כוללות הרבה יותר מאשר את ההמרה הסופית עצמה. למשל, בדיקת שער הדולר, יורו או כל מטבע אחר הופכת מהירה ופשוטה הרבה יותר, ובחלק מהאפליקציות והאתרים ניתן אף לקבל התראות אוטומאטיות בנוגע לשער, כך שנוכל לדעת בדיוק מהו הזמן הטוב ביותר לרכוש או לקנות מטבע זה או אחר.

בנוסף לכך, המרת מט"ח בדיגיטל מאפשרת לנו ליהנות משירותים מתקדמים נוחים במיוחד, דוגמת איסוף המט"ח שלנו בטרמינל, רגע לפני שאנחנו עולים על המטוס. כלומר, לא רק שנמנע מאיתנו הצורך לבזבז זמן בימים שלפני הטיסה על מנת לגשת לבנק בעצמנו לביצוע המרת מט"ח, אלא שאנחנו יכולים ממש לאסוף אותו בשדה התעופה עצמו, בזמן בו אנו ממתינים לטיסה, כך שאיננו צריכים להחזיק את הכסף בביתנו בימים שלפני הטיסה.

עידן הדיגיטל מייעל משמעותית את כל נושא המרת המט"ח והופך אותו לא רק לפשוט ונוח יותר, אלא גם למשתלם יותר עבור הלקוח.

צילום: פוטוליה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*