המרכז להורות בכנסת ישראל

המרכז להורות בכנסת ישראל

ביום ג' האחרון, משלחת מהרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות והמרכז להורות משמעותית לקחו חלק ביום "המשפחה הישראלית בכנסת".

"יום המשפחה הישראלית" התקיים בהובלתה של חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין ובמעמד השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל.

ההשתתפות ביום הוועדות הוא אחד מהמהלכים שמובילה מנכ"לית הרשות, הגב' סימונה מורלי על מנת לקדם חקיקה בנושא ההורות והקצאת משאבים ממשלתיים. ההזמנה ליום המשפחה הישראלית מהווה המשך ישיר לשיתוף הפעולה, שהתחיל בשנה שעברה עם הקמת שדולת 'המשפחה הישראלית', בהובלתה של חברת הכנסת איילת נחמיאס ורבין.

המרכז להורות מהווה מודל ברמה המוניציפלית ופעילותו בולטת ברמה הארצית, לרבות כנסת ישראל, שהזמינו את המרכז להשתתף ביום ועדות שמטרתו הקצאת משאבים ארצית  בנושאי הורות ומשפחה להורים ולהורים שבדרך, לפי המודל הייחודי באשדוד.  "המרכז מכשיר מנחי הורים לעבודה קבוצתית ופרטנית עם הורים וכן מעניק מענה בנושאי הורות ומשפחה לכלל תושבי העיר, באמצעות ימי עיון, סדנאות, קבוצות הנחייה אישית ועוד. המענים הניתנים להורים במרכז וגם מונגשים על ידי המרכז לטובת ההורים במוסדות החינוך, במקומות העבודה ובקהילה",  כך אמרה הגב' גילית אבטליון, מנהלת המרכז להורות משמעותית, אשדוד.

יום "המשפחה הישראלית" פתח את אירועי חודש המאבק הבינלאומי בסמים ובאלכוהול שמובילה הרשות בעיר. הגב' סימונה מורלי, מנכ"לית הרשות העירונית למאבק בהתמכרויות ובאלימות אשדוד, הדגישה: "הרשות העירונית והמרכז להורות שמו להם למטרה להעלות את נושא ההורות והמשפחה על סדר היום הציבורי ברמה העירונית והארצית", והוסיפה כי "במסגרת פעילות זו תקיים אשדוד כנס ארצי בנושא: 'אתגרי המשפחה בעידן המודרני- סוגיות עכשוויות בנושא ההורות בישראל', ב- 19 במרץ, 2017. אני מזמינה אתכם להגיע ולקחת חלק בפעילות החשובה".

בוועדה לקידום מעמד האישה, הוצג המודל במלואו על ידי מנכ"לית הרשות הגב' סימונה מורלי. כמו כן, הוצגה העבודה הנעשית בשטח על ידי הורים. מנהלת המרכז להורות, הגב' גילית אבטליון ציינה "בית ההורים הינו מערכת החברות הראשונית והמשמעותית של הילדים- ומכאן חשיבותו הרבה בעידוד התפיסה המגדרית של הילדים. באמצעות הנחיית ההורים, לומדים ההורים כיצד לתת הזדמנות שווה ובחירה חופשית לילדיהם ללא אופי מגדרי".

בתמונה: על בימת הכנסת במליאה, הכריזו ח"כ איילת נחמיאס ורבין, אשר הובילה במקצועיות ובנמרצות את יום המשפחה וח"כ רחל סעדה, יושבת ראש הוועדה לשלום הילד, כי אשדוד מהווה מודל ויש לפעול להקמת מרכזים בכל הארץ.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*