המרכז הישראלי לריהוט בשת״פ עם רדיו דרום

המרכז הישראלי לריהוט בשת״פ עם רדיו דרום

מורידים את אפליקציית רדיו דרום ומשתתפים בהגרלת 5,000 ש"ח לקניות במרכז הישראלי לריהוט אשדוד שת"פ מיוחד בין המרכז הישראלי לריהוט אשדוד ובין רדיו דרום 101.5fm עשוי לחדש לכם את הבית.

במסגרת הפעילות, עליכם להוריד את האפליקציה של רדיו דרום 101.5fm בסמארטפון. מחפשים את באנר "המרכז הישראלי לריהוט", בודקים מהו הרהיט המתחלף הנמצא בבאנר המשני באפליקציה ומציינים את התשובה בפוסט המתייחס למבצע שבדף הפייסבוק של רדיו דרום 101.5 או באחד מדפי התוכניות: בוקר של אהבה, בר ים תיכוני, חיים ב-2 או ישיבה מזרחית. משתפים את הפוסט ומבין כל המשתתפים בפעילות האינטראקטיבית לרבות מגיבים, מורידי אפליקציה ומשתפים, יוגרל שמו של הזוכה המאושר שיתפנק ב-5,000 ש"ח לרכישת רהיטים בחנויות המרכז הישראלי לריהוט באשדוד. המבצע בכפוף לתקנון.

המרכז הישראלי לריהוט אשדוד, ממוקם ברחוב הבושם 7 (מנרב סנטר, אזה"ת) ומאגד במתחם ענק המשתרע על פני 1,500 מ"ר את הטובים בתחום הריהוט והעיצוב לרבות רהיטי מילנו (סלונים), אונו דיזיין (סלונים ופינות אוכל), עידן העץ (חדרי שינה), אידיאל (ארונות וסגירת נישות נוחות וחדרי שינה), עידן העץ (סלונים), גזית (סלונים), תמיר קידס (חדרי ילדים), יפרח (סלונים), מתחם השטיחים והפרקטים, גזית (חדרי ילדים), רשת השינה (חדרי שינה) ועוד.

 

1374 kaitz israeli 10-ashdod4u-225x300

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*