המעצב שעושה את כל ההבדל

המעצב שעושה את כל ההבדל

בחירת מעצב למשרד הייטק  דומה לבחירת פרטנר לריקודים. כי כדי להגיע לתוצאות הרצויות, ל"ריקוד" המושלם, חשוב לעבוד יחד. אתם נפגשים עם המעצב כדי לתכנן את העיצוב המתאים, להתייעץ עמו, לבחור את החומרים המתאימים, לקבל את כל האישורים ולצאת לדרך. המעצב מלווה אתכם שלב אחר שלב בתהליך, על מנת שתתקבל לבסוף התוצאה הרצויה.

המעצב יוסי שאול

יוסי שאול הוא מעצב פנים מקצועי אשר עוסק בתחום העיצוב והאדריכלות כבר מעבר לעשור. הסטודיו של יוסי שאול מספק פתרון למגוון רחב של בעלי עסקים: משרדי הייטק, בעלי חברות ועוד, כמו גם לאנשים פרטיים במטרה לעצב וילות ודירות. העיצוב של איש מקצוע זה בולט במינימליסטיות ובדיוק שלו, ואם אתם מעוניינים לשדר יוקרה – הגעתם לאיש הנכון. יוסי שאול יעניק לכם יחס אישי, ועמו תוכלו להפליג בדמיון ולצאת לדרך כדי להגשים את החזון העיצובי הפרטי שלכם.

מעבר לכך, המעצב המנוסה מחויב למקצועיות ולדיוק רב בכל עבודה שהוא עושה. הוא יודע להתבונן אל תוך החללים בעומק רב על מנת להגיע לתוצאה הרצויה ביותר. עם זאת, יוסי שאול שומר על פתיחות. הוא מקשיב לצרכי הלקוח שלו ולדעותיו לפני שהוא ניגש לתכנון העבודה.

עיצוב משרד הייטק – למי זה חשוב?

עיצוב משרדים הייטק חשוב לא רק לבעל העסק עצמו, אלא לאנשים אחרים המעורבים בעבודה:

  • העובדים – אנשים אלה מחזיקים את החברה. הם עובדים מהבוקר ועד הערב כדי לקדם עניינים ולהביא רווחים לחברה. לפיכך, חשוב להתאים עבורם את העיצוב הנכון למען רווחתם. יש צורך לדאוג לכך שלעובדים יהיה נוח לעבוד, כי אחרי הכול, המשרד הוא הבית השני שלהם.
  • המשקיעים – מדי פעם אתם נעזרים במשקיעים כדי לגייס כספים ולפתח שירותים ומוצרים נוספים. כאשר אתם עורכים פגישות עם המשקיעים, אתם צריכים לשדר אמינות, מקצועיות וייצוגיות. תוכלו לעשות זאת עם משרד מעוצב כמו שצריך.
  • לעורר קנאה בריאה באנשי עסקים – המשרד הוא המקום שבו אתם מארחים אנשי עסקים העוסקים בתחום הקרוב לזה שלכם. כדאי לעורר בהם מעט קנאה עם משרד איכותי ומעוצב כראוי.
  • רושם טוב על מועמדים חדשים – אינכם רוצים להחמיץ הזדמנויות ולקבל עובדים איכותיים רק משום שהמשרד לא עושה עליהם רושם טוב. אם תקפידו על עיצוב המשרד, עובדים טובים יימשכו אליו כמו דבורים לכוורת.

מדוע חשוב להיפגש עם המעצב פנים מול פנים?

אולי אתם אנשי הייטק עסוקים ואין לכם כל כך זמן להיפגש עם מעצב הפנים, אך לא כדאי לנסות ולסגור עסקה בטלפון משתי סיבות עיקריות. ראשית, אף מעצב פנים מקצועי שמכבד את עצמו לא יסכים להיפגש עמכם ולסגור על מחיר מבלי שהוא יבחן את החלל. שנית, רק באמצעות הפגישה תוכלו באמת לעמוד על טיבו של המעצב. במהלך הפגישה הראשונית עם המעצב אתם מדברים על הכול: איך ייראה המשרד שלכם, אילו תיקונים תצטרכו לבצע (אינסטלציה, התקנת גופי תאורה ועוד).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*