המלצה לכתב אישום נגד אלון חסן

המלצה לכתב אישום נגד אלון חסן

המשטרה תמליץ בנוסף על העמדתם לדין של מנכ"ל נמל אשדוד לשעבר, שוקי סגיס, כמו גם ראשי חברת "דנה לוגיסטיקה״ אורי ויניב בלטר.האישומים נגד חסן ויתר החשודים יתייחסו לפרשות ״דנה לוגיסטיקה" חברת "הופס" וחברת "צ'יף אסיה". זאת, לאחר שנמצא כי יו"ר ועד העובדים הקים לכאורה "מנגנון שליטה תוך ביצוע עבירות פליליות"

המשטרה הודיעה כי סיימה לחקור את פרשת השחיתות בנמל אשדוד, שנקשרה בין השאר בשמו של אלון חסן. בסיום החקירה מומלץ על העמדתו לדין של חסן, יו"ר ועד עובדי נמל אשדוד, בגין עבירות סחיטה באיומים וקבלת דבר במרמה.

מלבד זאת ממליצה המשטרה על העמדה לדין של המנכ"ל לשעבר, יהושוע סגיס וכן האחים אורי ויניב בלטר, ראשי חברת "דנה לוגיסטיקה" שבבעלות חסן. יצוין כי חסן ויתר החשודים בפרשה הורחקו עם תחילת החקירה בפרשה מתפקידם, כאשר תוקף ההרחקה הוא דצמבר 2014.
על פי המשטרה, ממצאי החקירה מצביעים על כך שחסן, בכהונתו כיו"ר ועד העובדים, הקים בנמל לכאורה "מנגנון שליטה תוך ביצוע עבירות פליליות". בדיווח המשטרה מצוין כי מרבית העבירות בוצעו לכאורה באמצעות ניצול קשריו עם חברת "דנה" , כמו גם חברות נוספות בבעלותו הפרטית. על פי החשד, ניצול זה אפשר לו ולמקורביו לגרוף רווחים גדולים.

באדיבות nana10

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*