המדריך לבחירת עורך דין לענייני משפחה

המדריך לבחירת עורך דין לענייני משפחה

אנשים רבים מוצאים את עצמם, לצערם ולעיתים ללא כוונתם במאבקים משפטיים נגד בני משפחתם. זה יכול להיות מאבק גירושים, זה יכול להיות מאבק על ירושה, צוואה, ומגוון מאבקים אחרים. כל אחד מהם דורש שיהיה לצידכם עורך דין לענייני משפחה, אדם שיעניק לכם מענה משפטי, יעזור לכם לעמוד מול הצד השני, להציג את הטיעונים שלכם ויוביל אתכם אל הנקודה שאתם רוצים להיות, עם זה בניצחון ועם זה בפשרה.

לשם כך עליכם לבחור עורך דין לענייני משפחה, איש שמתמחה בדינים בנושאים אלו וידע לעמוד לצידכם בסיטואציה המשפטית בה אתם מצויים. במאמר זה נציג בפניכם מדריך קצר כיצד בוחרים עורך דין בתחום זה.

אך לפני כן רצוי לומר שני דברים, ראשית, עורך דין לענייני משפחה, כמו עורך דין בכל תחום משפטי אחר, הוא לא רק מי שעומד לצידכם בעת המשפט אלא עוד הרבה קודם לכן, עוזר לכם לבנות את התיק, מנהל עבורכם מגעים שלפני המשפט, מייצג אתכם בהליך גישור אם יש צורך ובכל דיון אחר. שנית, לשמחתכם הרבה, כיום שי אפשרות למצוא עורך דין בכל תחום שהוא דרך האינטרנט, עם מגוון המלצות וחוות דעת של מומחים. אתם מוזמנים לשבת, לקרוא ולהתייעץ. כך תמצאו את האיש שלכם בצורה הטובה ביותר.

טיפים לבחירת עורך דין לענייני משפחה בצורה נכונה

ניסיון ומומחיות – בסופו של דבר, אין תחליף לניסיון של עורך דין. אפשר למצוא עורכי דין צעירים בלי ניסיון שהם זולים יותר ואולי גם רעבים יותר, אך אם רוצים לנצח צריך להביא עורך דין מנוסה שהוא מומחה בתחום, אשר מכירים את כל התקדימים והפלפולים המשפטיים הנדרשים בסיטואציה שלכם. אל תבחרו עורך דין שזו רק אחת מההתמחויות שלו, תבחרו עורך דין שזה התחום בו הוא עוסק, רק ככה תוכלו לנצח.

עלויות – מן הסתם, לא מי שדורש את המחיר הגבוה הוא הכי טוב, זה כבר ידוע, לפעמים עורכי דין גובים מחיר גבוה ומתברר שהם עושים עבודה שלא משקפת את המחיר שהם דורשים. מה שאומר שעליכם להתייחס גם לשאלת שכר הטרחה, תבחנו מה שכר טרחה שעורך הדין דורש מכם, כיצד ומתי הוא מבקש מכם לשלם אותו. תעשו את החישוב האם זה משתלם לכם.

כימיה וכוונות משותפות – יש אנשים אשר סבורים שעורך דין לא אמור להיות חבר שלהם אלא אמור לייצג אותם, הם לא מחפשים פסיכולוג אלא קילר, יש כאלה שסבורים שבתהליך של משפט בתוך המשפחה, עורך דין צריך גם להיות פסיכולוג, כתף תומכת. האמת היא, שאתם צריכים להחליט מה אתם מצפים שיצא מהתהליך ועל פי זה לבחור עורך דין. אם אתם רוצים להביס את הצד השני, תבחרו קילר ואם אתם רוצים להגיע לפשרה או למקום בו לפחות תהיו מרוצים, תבחרו עורך דין שלא ימשוך אתכם לתהליך משפטי ארוך אלא ידע להתפשר כשצריך. מה שבטוח הוא שצריכה להיות ביניכם כימיה, כי אתם אמורים לעבוד ביחד וצריכים לסמוך אחד על השני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*