המדריך המלא לרכישת קלנועית

המדריך המלא לרכישת קלנועית

מחסום הניידות זה בהחלט עניין ששווה לדבר עליו, לעיתים זה עלול לקרות באמצע החיים ולתת תחושה שזהו, אי אפשר להגיע לשום מקום מבלי לבקש עזרה. התלות באדם אחר יכולה להיות לא נעימה ולעיתים לגרום לכם האנשים לוותר על לא מעט דברים שאהבתם לעשות בעבר וכיום אין באפשרותכם לבצעם.

אם כל זה  נשמע לכם מוכר, אם אתם אוהבים להיות עצמאיים ומחפשים את הפתרון היעיל ביותר הגיע הזמן לדבר על המדריך המלא שיצליח "להניע אתכם צעד אחד קדימה" מבלי שתעשו עוד צעד אחד נוסף!

איך קונים קלנועית ולמה זה כל כך חשוב?

כפי שהבנתם, חוסר יכולת לזוז ממקום אחד לאחר זו בהחלט בעיה העלולה לפגוע באיכות החיים שלכם אבל כשיש לכם קלנועית הדברים יכולים להתנהל אחרת לגמרי. כאמור, הבשורה המרגשת ביותר זו הקלנועית- כלי מדהים שיכול בהחלט להניע אתכם ממקום למקום מבלי שתצרו תלות באף אדם בסביבה.

אז איך בוחרים ומה צריך לדעת אודות קלנועית שתשרת אתכם לטווח הארוך? איך תדעו שהיא אכן תמלא את כל הצרכים שאתם דורשים או צריכים? הדבר הראשון הוא להבין את תנאי השטח, האם יש במקום בו אתם נוהגים לבקר או לחיות המון עלויות או ירידות או שהמדרכה נמצאת במצב מישורי?

במידה והסביבה שלכם מישורית אזי יידרש מכם לרכוש קלנועית בעלת כוח סוס קטן יותר שמחירה מן הסתם יהיה בהרבה יותר זול מקלנועית בעלת כוח סוס של שתיים או יותר. פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון זה את משקל הגוף שלכם שגם לפיו ייקבע כוח הסוס של הקלנועית ומחירה.

עניין האחסנה הוא גם דבר שחשוב לדבר עליו ובמידה ואתם בוחרים לאחסן את הקלנועית בבית מגורים זה דבר שחשוב לקחת בחשבון מבעוד מועד. כאמור, בשלב הזה קחו את המידות וודאו כי היא אכן יכולה להיכנס במרפסת, חדר או כל מה שזה לא יהיה. כמו כן אם אתם גרים בבניין קומות ויש בו מעלית כך שגם את זה יידרש מכם לקחת בחשבון.

כמה עולה קלנועית? סקר מחירים

עניין המחיר הוא חלק בלתי נפרד מתנועת הצריכה בכל דבר ובפרט כאשר קונים או מתעניינים ברכישת קלנועית. כאמור, מחיר הקלנועית ייקבע על פי המידות שלה, גודלה ומהשקל שהיא יכולה לשאת עליה.

קלנועית 1 כוח סוס שתכיל עד 120 ק"ג תעלה הרבה פחות ביחס לקלנועית שמשקלה עד 300 ק"ג וכוחה עד 2.5 סוס. בגדול לכאן או לכאן חשוב לבדוק את המצב הטכני, להבין את המפרט של המוצר ורק אז להחליט שאתם הולכים על זה ורוכשים את כלי הרכב שישרת אתכם עוד הרבה אחרי.

לסיכום, השוואה בין כמה קלנועיות על פי משקל, גודל, מנוע ומחיר יביאו אתכם בסופו של דבר לבחירה הנכונה והיעילה לתרומתכם הכספית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*