המבורגר- המנה המנצחת לכל אירוע

המבורגר- המנה המנצחת לכל אירוע

אוכל הוא המלך של זירת האירועים ולא משנה איזו תוכנית אומנותית ייחודית תכננתם וכמה השקעתם בעיצוב האולם – החוויה הקולינרית מהווה מתכון להצלחה.
חשוב מאוד לדאוג מראש לקייטרינג שיוכל לספק עבורכם שירות מקצועי והיצע גסטרונומי עשיר המתאים בטעמים, הצבעים ובפרזנטציה לקונספט של האירוע ולחיך של המוזמנים.

כיצד תבחרו את נבחרת המנות שיוגשו באירוע ועל מה לשים דגש ביצירת הרפתקה קולינרית מעוררת תיאבון ואיך הפך ההמבורגר לכוכב העל של דוכני המזון לאירועים? כל התשובות לפניכם.

סוג האירוע קובע

האוכל הוא הלב הפועם של כל אירוע, בין אם מדובר בחגיגה פרטית או באירוע עסקי. חשוב לדאוג שהמוזמנים ייהנו ממנות מרגשות שיוצעו להם הן במסגרת הגשה לשולחן או מלצרים המסתובבים ביניהם או דוכני מזון מעוצבים. יש כמובן הבדל מובחן במנות שיוגשו בכל סוג של אירוע. למשל, באירועי בר/בת מצווה בהם המשתתפים העיקריים הם ילדים ובני נוער, יהיה דגש על מנות שילדים אוהבים באווירה צבעונית ותוססת יותר ממנות המתאימות לאירוע עסקי רשמי בו המינגלינג הוא העיקר ולכן, יוצעו מנות שמתאימות לנשנוש תוך כדי ניהול שיחה ערה ותנועה בין המוזמנים. לדוגמא, מנות בסגנון "פינגר פוד" יתאימו מאוד לאירועים עסקיים של נטוורקינג ואירועי השקה או אירועי לקוחות.

דוכני מזון לשדרוג כל אירוע

אחד הטרנדים הבולטים כיום באירועים הם דוכני מזון. הסיבה לכך היא שאנשים אוהבים להיחשף לשפע של מנות ולבחור שוב ושוב, כל פעם מחדש, מבלי שתהיה להם הגבלה בבחירה כפי שקורה לעיתים ביצירת תפריט מובנה. זה ההבדל העיקרי גם בין אירוע מפנק ובין ישיבה במסעדה בה כל מנה מתומחרת מראש ובנפרד. תחושת הפינוק והנדיבות של המארחים ומארגני האירוע היא גולת הכותרת של אירועים ודוכני מזון מעוצבים המציעים שפע קולינרי מאפשרים את חופש הבחירה.
נהוג לבחור דוכני מזון במגוון סגנונות גסטרונומיים כדי לקלוע לטעם הרחב של המשתתפים תלוי כמובן אם זה אירוע חלבי או בשרי והמועד של האירוע מבחינת שעות היום והתקופה בשנה. למשל, בחורף יוצעו מנות יותר חמות ועשירות מאשר מנות קלילות ומרעננות שמתחברות לקיץ. אפשר ללכת על שילוב מטבחים כמו דוכן אסיאתי לצד דוכן ים תיכוני או דוכן טאבון כשגם דוכני המזון יוכלו להתכתב ביניהם. למשל, בדוכן המאפים האורח ייקח את המאפה אותו ישלב עם הנקניקיות שיוגשו בדוכן הצמוד וכך בעצם כל אורח בשיטת "מיקס אנד מאץ'" מתכנן עבורו ארוחה מנצחת.

דוכן המבורגרים – השחקן המרכזי

בהפקת אירוע אשר הוגדר מראש כאירוע בו יוגש אוכל בשרי, אין פלא שמסמר האירוע הוא דוכן המבורגרים. הקציצה המפורסמת ביותר בתבל שיש אפילו יום ייחודי בשנה המוקדש רק לה מביסה את המתחרים מסיבות רבות. ראשית, זוהי מנה שאהובה על רבים, ילדים ומבוגרים כאחד. שנית, ניתן להגיש אותה בשלל ווריאציות כאשר כל אורח יכול לבחור את סוג הלחמניה או את התוספות שילוו את המבנה מסלטים ועד רטבים. סיבות נוספות שהפכו אותה לכוכבת הבלתי מעורערת באירועים היא שאפשר לבחור גם את מידת העשייה לפי טעם אישי וכן תהליך ההכנה הוא מהיר יחסית כך שאפשר להכין כמות גדולה של המבורגרים בפרק זמן קצר יחסית – אלמנט שמשתלב נהדר באירועים עם משתתפים רבים. ההמבורגר היא גם מנה שחוצה עונות, היא מתאימה הן לאירועי ברביקיו קיציים והן לאירועים המתקיימים בעונה הקרה.

חשוב לפנות לחברת קייטרינג מובילה המציעה מגוון דוכני מזון מעוצבים לאירועים, ביניהם דוכן המבורגרים וליהנות מיחס מקצועי, חומרי גלם משובחים וחגיגה קולינרית משובחת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*